۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۳

رئیس تبلیغات اسلامی گناوه:

همسوشدن با دشمنان در زمینه حجاب باعث انحطاط جامعه می‌شود

همسوشدن با دشمنان در زمینه حجاب باعث انحطاط جامعه می‌شود

گناوه- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: همه ما به تاکید قرآن مسئول و مکلف به رعایت حجاب هستیم و همسو شدن با دشمنان اسلام در این زمینه چیزی جز انحطاط و عقب ماندگی جامعه نخواهد بود.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله مزدوران ستم شاهی به مسجد گوهرشاد و قیام مردم مشهد، اظهار داشت: حجاب چتر مصونیت از نگاه‌های شیطانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: حجاب زینتی است که باعث می‌شود دسیسه‌های شیطان نقش بر آب شود و با رعایت آن تیرهای مسموم شیطان و نگاه هوس آلود خنثی شود.

وی گفت: تاکید قرآن کریم این است که همگان باید در حفظ حجاب و رعایت آن کوشا باشند تا در دامن شیاطین جن و انس قرار نگیرند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: نگاه بلند قرآن کریم به مقوله حجاب، امنیت و آرامش و سلامت روح و روان و در کنار آن امنیت جسم است که همانند لباس زینتی برای انسان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: حجاب پاک کننده عیوب انسان است و با رعایت آن، امنیت اخلاقی جامعه حفظ شده و انحطاط و هرزگی در آن جامعه راهی ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه اضافه کرد: عدم رعایت حجاب و مشتقات آن در تمام ادیان الهی مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته به طوری که جبران این خسارت برای یک جامعه فایده‌ای نداشته و محیط آلوده همیشه رو به زوال و نیستی خواهد بود.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف آنچنان مهم است که می‌تواند جامعه را به آرمان‌ها و ارزشهای اخلاقی سوق دهد و بالاترین ارمغان حجاب پیشرفت اخلاقی و معنوی یک جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: همه ما به تاکید قرآن مسئول و مکلف به رعایت حجاب هستیم و همسو شدن با دشمنان اسلام در این زمینه چیزی جز انحطاط و عقب ماندگی جامعه نخواهد بود.

کد خبر 5832391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha