۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر برگزار می‌شود

سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- فراخوان سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مؤلفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سه بخش سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر شامل بخش اصلی در همه رده‌های موضوعی، بخش جنبی با موضوعات طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و همچنین بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر است.

ناشران، نویسندگان، مؤلفان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فرم شرکت در این دوره را دریافت و به همراه دو نسخه از کتاب به آدرس میدان قدس_ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در بازه فاصله زمانی فروردین سال ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱ برای اولین بار چاپ و منتشر شده باشد و کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۱ منتشر شده باشند.

نویسنده، مؤلف و مترجم اثر ارسال شده باید بومی باشد و کتاب‌های کمک‌درسی و عکس‌برداری‌شده از کتاب‌های خارجی داوری نخواهد شد. آثار ارسال شده پس از داوری بازگردانده نخواهد شد.

متقاضیان می‌بایست آثار خود را تا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ارسال کنند و آئین اختتامیه و اعلام نتایج سومین جایزه جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5851721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha