۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی:

ارتش جمهوری اسلامی ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

ارتش جمهوری اسلامی ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

همدان- معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که ۴۸ هزار شهید در راه انقلاب تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث شرفی ظهر سه شنبه در نخستین یادواره ۱۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش و سالگرد شهادت سرلشگر قهرمان دودانگه با بیان شهدای همدان افتخار وطن هستند، اظهار کرد: شهید دودانگه قهرمان بزرگ وطن بود که داوطلبانه در گردان ۲۲۵ به مصاف دشمن رفت.

وی افزود: شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما، شهدای مدافع حرم نیز که در دفاع از حرم آل‌الله ایستادگی کردند مقامی والایی دارند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن‌شناسی شهدا حرف نداشت چراکه با تشخیص به موقع برای وطن و دین افتخارآفرینی کردند، گفت: ۱۴ ماه سنندج در دست ضد انقلاب بود و شهید صیاد شیرازی به همراه نیروهای تیپ زمینی ارتش نبرد ۲۲ روزه را علیه دشمن آغاز کردند و افتخار آفریدند.

امیرسرتیپ شرفی خاطرنشان کرد: نیروهای هوایی، ارتش و سپاه در کنار مردم در مقابل دشمن ایستادند و امروز ما امن‌ترین کشور هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا به ما یاد دادند در مقابل مستکبرین و ظالمان عالم سر خم نکنیم، بیان کرد: امروز دشمن شیوه خود را تغییر داده و اندیشه جوانان را نشانه رفته است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز با تلاش نیروهای ارتش، انتظامی و مرزبانی امنیت کامل نیز در مرزهای ما برقرار است.

کد خبر 5868190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha