۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

والیبال قهرمانی آسیا- ارومیه

پاکستان از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشت

پاکستان از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشت

ارومیه -تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست اندونزی شد تا رتبه هشتمی‌اش قطعی شود و شاگردان مربی پاکستانی فردا در آخرین دیدار برای جایگاه هفتمی تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری از مرحله سوم حذفی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا که برای رتبه‌های هفتم تا دهم برگزار شد، از ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه امروز (جمعه ۳ شهریور) در سالن غدیر ارومیه به مصاف اندونزی رفت.

پاکستانی‌ها در این دیدار سه بر دو از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشتند و با این پیروزی کسب مقام هشتمی آن‌ها قطعی شد تا فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب مقام هفتمی به میدان بروند.

سبزپوشان پاکستانی در این دیدار در ست‌های دوم، چهارم و پنجم توانستند با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۱۲ بر سفیدپوشان اندونزی غلبه کنند اما در مقابل نتایج ست‌های اول و سوم را ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به حریف واگذار کردند.

قضاوت این دیدار را همایون مرشد از بنگلادش و گانی جون ازبکستانی برعهده داشتند.

استایل بدنی و ظاهر آراسته ایس سانایه رامیرز فراز سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان سوژه ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام در ارومیه است.

تیم ملی پاکستان با این نتیجه باید منتظر نتیجه دیدار تیم‌های بحرین و تایلند بماند تا با پیروز این دیدار برای کسب مقام هفتمی رقابت کند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز شنبه ۲۸ مرداد با حضور ۱۷ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه آغاز شده است، چهارم شهریورماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کد خبر 5870230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha