۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان:

برد برابر تیم ملی والیبال اندونزی را مدیون بازیکنانم هستم

برد برابر تیم ملی والیبال اندونزی را مدیون بازیکنانم هستم

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جنگیدند و توانستند نتیجه را برگردانند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامیرز فراز ظهر جمعه پس از پیروزی شاگردانش مقابل اندونزی اظهار داشت: از مربی بدنسازمان قدردانی می‌کنم که آمادگی بدنی بازیکنان را به حد ایده‌آلی رسانده است.

وی افزود: اندونزی تیم سخت‌کوش و پرتلاشی است. از استایل بدنی و بازی آنها لذت بردم. بازی آنها را از اول رقابت‌ها آنالیز کرده بودیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند پیروز این دیدار شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان در پایان تصریح کرد: قبلاً من سرمربی تیم ملی بحرین بوده‌ام و اطلاعاتی از آنها دارم. باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم و آماده دیدار با هر تیمی باشیم. هر دو تیم بحرین و تایلند عالی هستند و به آنها احترام می‌گذاریم.

لژیونر تیم ملی والیبال پاکستان گفت: تمرکز اصلی تیم‌مان برای بازی‌های آسیایی است و باید پس از ترک ایران، تمریناتمان را شروع کنیم.

مراد خان پس از پیروزی تیمش مقابل اندوزی اظهار داشت: بازی را سنگین و کند شروع کردیم و دلیل باخت در ست اول همین مساله بود، اما در ادامه با تدبیر سرمربی تیم توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز شویم.

این بازیکن که امسال در لیگ بلغارستان توپ خواهد زد، در پاسخ به این سوال که برنامه والیبال پاکستان برای آینده چیست، اظهار داشت: تمرکز اصلی روی بازی‌های آسیایی است و بلافاصله پس از برگشت به پاکستان باید بلافاصله تمریناتمان را شروع کنیم تا برای این رقابت‌ها آماده شویم.

تیم ملی والیبال پاکستان ششمین روز مسابقات قهرمانی مردان آسیا در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست اندونزی شد تا رتبه هشتمی‌اش قطعی شود. این تیم فردا در آخرین دیدار خود برای جایگاه هفتمی تلاش خواهد کرد.

کد خبر 5870260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha