۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج:

شهید صغری حسینی‌فرد علاقه فراوان به شهدا و مکتب شهید سلیمانی داشت

شهید صغری حسینی‌فرد علاقه فراوان به شهدا و مکتب شهید سلیمانی داشت

مُهر - جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اقشار بسیج گفت: شهید صغری حسینی‌فرد به گواه نزدیکانش علاقه فراوانی به شهدا و مکتب شهید سلیمانی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی عصر سه‌شنبه در آئین تشییع و تدفین پیکر پاک شهید «سیده صغری حسینی‌فرد» که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود پس از قرائت پیام تسلیت سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دوستان و خانواده این شهید نقل می‌کنند که این شهید شهیدانه زندگی کرد و علاقه فراوان به شهدا و مکتب شهید سلیمانی داشت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج یادآور شد: شهید در لحظه شهادت همه دارایی خود که همان جان عزیزش بود را در راه خدا تقدیم کرد و خون این عزیزان در سالگرد سردار دل‌ها به ناحق ریخته شد.

وی با یادآوری اینکه در چنین موقعیت‌هایی است که باید دوست و دشمن را شناخت، تاکید کرد: نباید به سو استفاده‌کنندگان امکان ایجاد فضای غبار آلود را داد.

سرهنگ امیر جاهدی در ادامه گفت: نتیجه خون شهدای اسلام بالندگی اسلام را به دنبال دارد و این حضور حماسی نشانگر این بود که فرهنگ جهاد و شهادت زنده است.

گفتنی است در این مراسم تشییع که یکی از آئین‌های معنوی بسیار پرشکوه بود و شور و شعف مردم به این نظام و انقلاب و خون پاک شهیدان را نشان می‌داد رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولین عالی رتبه نظام اسلامی از استان و مرکز و شهرستان‌های همجوار هر کدام به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی را ارسال نمودند.

کد خبر 5990170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha