۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد؛

لزوم مشارکت پرشور رای اولی‌های کردستانی در انتخابات پیش‌رو

لزوم مشارکت پرشور رای اولی‌های کردستانی در انتخابات پیش‌رو

سنندج_مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر لزوم مشارکت پرشور رای اولی‌های کردستانی در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان باید در انتخابات پیشرو احساس مسوولیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح چهارشنبه در همایش جشن تکلیف سیاسی پسران و رأی اولی‌ها که در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم با پیگیری خود دانش‌آموزان به ثمر نشسته و بیانگر اهمیت نسل جوان به سرنوشت کشور است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان کردستانی در عرصه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های ورزشی، مسابقات علمی و فرهنگی و هنری برای استان افتخارآفرین بوده‌اند و امروز نیز در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: شعار همیشگی آموزش و پرورش «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» است که همه دانش‌آموزان باید در این راستا تلاش کنند و این شعار را اولویت قرار دهند.

حق انتخاب و تصمیم گیری از الطاف خداوند به انسان‌ها است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: خداوند متعال به انسان حق انتخاب و تصمیم گیری داده است که در مقابل آن حدود قانون و مسؤولیت پدید می‌آید.

ناظمی جلال اضافه کرد: مشارکت مردم نشانه رشد اجتماعی فردی است و پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت‌های مردمی، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی را افزایش می‌دهد و مشارکت فراگیر چون نظارت جمعی را افزایش می‌دهد کاهنده فساد خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر فرد در مورد رشد جامعه مسؤول است و امروز دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری با شور و شعور احساس مسؤولیت می‌کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اضافه کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای رقابت سالم، مشارکت قوی، سلامت و امنیت؛ دانش آموزان باید برگزار کنندگان انتخابات را همراهی کنند و انتخابات پیش رو در استان ما به بهترین شیوه و در شأن نظام اسلامی و مردم کردستان برگزار شود.

کد خبر 6017309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha