۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷

رییس کمیسیون بودجه مجلس:

دشمن به دنبال تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن به دنبال تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است

ارومیه - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و در صدد تجاوز به منافع جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر یکشنبه در جمع پرشور راهپیمایان ارومیه با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار کرد: اگر کشور انتخابات پر شوری داشته باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می‌یابد و مشکلات به سرعت از بین خواهد رفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: حفظ نظام فقط از طریق مردم امکان پذیر است، حفظ نظام یعنی حضور مردم در انتخابات و رأی مردم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است و در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

حاجی بابایی، گفت: امروز اقتداری در کشور به دست آوردیم که امنیت ما را رقم زده و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه‌ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام محمدی را احیا کنیم، افزود: انقلاب شد تا قیام عاشورا غبارروبی شود تا به دنیا بگوییم دین پیامبر و اهل بیت را احیا می‌کنیم و در این راه از هیچ چیزی نمی‌ترسیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواهد به قله برسیم، گفت: جنگ ما با آمریکا جنگ بین ۲ ملت نیست بلکه جنگ یک دیکتاتور با یک کشور مقتدر در راه رشد است.

حاجی بابایی افزود: علت تمام فشارهایی که آمریکا بر ملت وارد می‌کند این است که آمریکا توان کوچک‌ترین تعرض و تحرکی را به کشور ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به سرعت کشور در حال رشد است، فشارهای بین المللی و امید آمریکا عصبانی کردن مردم از طریق تکیه بر مشکلات اقتصادی است چون می‌داند از نظر نظامی توان مقابله ندارد.

حاجی بابایی با اشاره به قدرت نظامی ایران ادامه داد: امروز موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی می‌تواند فردی که برای رژیم صهیونیستی سوخت آماده می‌کند تا به غزه حمله کند و در مقرش روی صندلی نشسته را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، اسلام ناب کربلایی و عاشورایی را می‌شناسند، گفت: امروز ملت‌ها علیه آمریکا هستند و جوانان دنیا به ایران نگاه می‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در اردن ضربه‌ای به دست مقاومت جهانی خورد که هنوز هم نمی‌تواند در تصورش آن را جای دهد و پیچیده‌ترین عملیات نظامی در خاک اردن توسط مقاومت رقم خورد.

حاجی بابایی با ابراز شرمندگی از کاستی‌ها در بخش معیشت مردم ادامه داد: فشارهای بین المللی و آمریکا بر این است که مردم را در زمینه مسائل اقتصادی عصبانی کند و می فهمد امروز در جنگ نمی‌تواند با ما مبارزه کند و دست به اقدامات اقتصادی زده است.

وی اظهار کرد: زندگی خوب و معیشت خوب حق مردم است و همه کار می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم و به قله‌های افتخار برسیم.

حاجی بابایی گفت: معنای این اقدامات این نیست که افراد بد در کشور نیستند، دزد و اختلاس گر هم در کشور وچود دارد ولی مردم ایران و اکثریت قاطع مسؤولان ما در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

در ادامه این آئین که با حضور شرکت کنندگان در راهپیمایی اعم از زن و مرد، پیرو جوان، کودک و نوجوان برگزار شد، قطعنامه پایانی راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد و مردم حاضر نیز با تکبیر، مفاد آن را تأیید کردند

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با مناطق مختلف کشور در روستاهای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 6021032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha