هلال احمر غزه:

اشغالگران مانع ورود کمک‌های پزشکی وغذایی به بیمارستان امل می‌شوند

اشغالگران مانع ورود کمک‌های پزشکی وغذایی به بیمارستان امل می‌شوند

هلال احمر نوار غزه محاصره بیمارستان خان یونس توسط اشغالگران صهیونیست و حمله به نیروهای امدادرسان را جنایت جنگی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جمعیت هلال احمر نوار غزه اعلام کرد که نیروهای درمانی در بیمارستان امل واقع در خان یونس به تلاش‌های خود برای نجات دادن جان بیماران و زخمی‌ها با وجود تداوم محاصره این بیمارستان ادامه می‌دهند.

در بیانیه این جمعیت فلسطینی تصریح شده است: نیروهای پزشکی در بیمارستان مذکور در معرض حمله‌های وحشیانه اشغالگران صهیونیست قرار گرفته اند و اموال و بخش‌های مختلف این بیمارستان تخریب شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات اشغالگران صهیونیست در قبال بیمارستان امل جنایت جنگی به شمار می‌رود که باعث می‌شود در مسیر فعالیت نیروهای امدادرسان مانع ایجاد شود. این عناصر متجاوز همچنان مانع ورود کمک‌های پزشکی و غذایی به داخل بیمارستان می‌شوند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز طی بامداد امروز تاکید کرده بود: نظامیان متجاوز تعداد زیادی از نیروهای امدادرسان و بیماران و آوارگان را در درمانگاه ناصر بازداشت و حبس کرده اند.

در گزارش وزارت بهداشت نوار غزه تاکید شده است: عناصر صهیونیست علاوه بر حبس این افراد اقدام به بازجویی از آن‌ها در شرایط بسیار سخت می‌کنند.

حسام ابو صفیه مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه به تازگی تصریح کرده که تعدادی از کودکان این منطقه طی روزهای گذشته در نتیجه سو تغذیه و کمبود غذا و انتشار بیماری‌های مسری به دنبال تجاوز نظامی و محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 6026408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha