۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

شهید رحمتی با روحیه جهادی و سلوک مدیریتی خود در میان مردم بود

شهید رحمتی با روحیه جهادی و سلوک مدیریتی خود در میان مردم بود

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهید رحمتی با روحیه جهادی و سلوک مدیریتی مردمی خود همواره در میان مردم بود.

تراب محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، همکاری چهار ماهه خود با استاندار شهید آذربایجان شرقی را یکی از دوران بسیار موفق خدمت خود عنوان و اظهار کرد: در این مدت کوتاه همواره برای خدمت به مردم و به خصوص محرومان سر از پا نمی‌شناخت.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات خدمت و پس از معارفه خود، بلافاصله کارش را با برگزاری نشست با شورای معاونان استانداری آغاز کرد و همه را برای خدمت به مردم و گره گشایی از معضلات جامعه دعوت و تشویق می‌کرد.

محمدی از شهید رحمتی به عنوان استاندار انقلابی و جهادی یاد کرد که حتی یک لحظه را هدر نمی‌داد و خودش می‌گفت زمان‌ها برای ما بسیار کم است و باید از هر دقیقه برای توسعه و پیشرفت کشور و استان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: شهید رحمتی با روحیه جهادی و سلوک مدیریتی مردمی خود همواره در میان مردم بود و تلاش‌های وافری برای حل مشکل محرومان می‌کرد و البته پروژه‌های بزرگ عمرانی و خدماتی استان را با جدیت پیگیری می‌کرد.

محمدی گفت: در روز دوم خدمتش در استانداری بود که برای بازدی به شیرخوارگاه تبریز رفت و در همان بازدید چند دقیقه‌ای بسیاری از مشکلات آن مجموعه را که سال‌ها باقی مانده بود، حل کرد.

وی اخذ اعتبارات مناسب برای رفع تنش آبی تبریز در چهار پنج روز اول استانداری با مصوبه دولت را از جمله یادگارهای مهم شهید رحمتی بیان کرد.

محمدی افزود: شهید رحمتی سلوک الهی داشت و خدایی بود و شب و روز نمی‌شناخت، تعطیلی برایش بی معنی بود و او به واقع نیروی جهادی، مؤمن، با تقوا و ولایی بود که آثار چهار ماه خدمتش در استانداری آذربایجان شرقی در سال‌های آینده بیشتر ملموس خواهد بود.

کد خبر 6117372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha