۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

فرماندار دشتی:

شهید رئیسی میدان‌دار مبارزه با فساد بود

شهید رئیسی میدان‌دار مبارزه با فساد بود

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: شهید آیت الله رئیسی میدان دار مبارزه با فساد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در روستای زائر عباسی از توابع بخش مرکزی اظهار کرد: این روزها همه داغدار عزیزانی هستیم که بر پایه خدمت بی منت تلاش کردند تا کشور جمهوری اسلامی به جایگاه اصلی خودش برگردد.

وی افزود: این انقلاب کشتی بانی دارد بنام ولی فقیه که اجازه نمی‌دهد مسیر انقلاب منحرف هر چند طوفان مسیر حرکت سخت ولی اقتدار این کشتی بان و استحکام این کشتی انقلاب نگرانی‌ها را از مردم گرفته‌است.

فرماندار دشتی بیان کرد: بیش از چهار دهه از انقلاب با همه سختی‌ها گذشت این انقلاب علی رغم تلاش دشمن که می‌خواستند انقلاب چهل سالگی خود را نبیند ولی به کوری چشم همه آنها امروز در اوج عزت و اقتدار است.

وی بیان کرد: در دهه شصت ۷۲ نفر از بهترین‌ها را از دست دادیم ولی حضور مردم پای عهد نامه شهدا باعث شد انقلاب به اینجا برسد.

بحرانی تصریح کرد: علی رغم همه فشارها و صحبت‌ها می‌بینیم مردم مستحکم‌تر پای نظام ایستادند و قدر و حرمت خدمتگزاران را خوب می‌دانند.

وی یادآور شد: سید مظلوم در مناظرات سال ۱۴۰۰ علی رغم همه تهمت‌ها جز مسیر تقوا چیزی را نپذیرفت چون
حادثه سال ۸۸ را دیدند و مناظرات را شنیده و اتفاقات بعد آن دیده بودند.

بحرانی اظهار کرد: تبعیت از ولی فقیه را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و توسعه و پیشرفت به اتکا به غرب و قدرت‌های بیرون رقم نزد و مسیر را به پشتوانه مردم و ولایت فقیه تغییر داد.

آیت‌الله رئیسی مشکلات کشور را کاهش داد

فرماندار دشتی یادآور شد: زمانی که دولت را تحویل گرفت صندوق خالی بود ولی با اتکا به خدا این مشکلات حل کرد و تبعیت از ولایت فقیه باعث موفقیت ایشان در طول این سه سال بود و حضور فعال در بین مردم و رفع مشکلات آنها به صورت میدانی همواره در دستور کار قرار می‌داد.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کرد در مسیر حرکت رو به جلو اخلال ایجاد کند ولی ایشان به اتکا از مردم و ولایت فقیه نترسید و جلو آمد و در این مسیر نیز موفق بود.

بحرانی با بیان اینکه حضور در کشورهای مختلف نشان داد که زبان دنیا را خوب بلد بود، گفت: کسی که برای خدا قیام کند قطعاً خدا هم کمک خواهد کرد اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد و کلید مدیریت آیت الله رئیسی تسخیر دل‌ها و قلب‌ها بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می‌کرد که انتخابات برسد و توپخانه‌های خود را فعال کند و اجازه ندهد این دولت دوباره سر کار بیاید.

بحرانی شهید رئیسی را میدان دار مبارزه با فساد یاد کرد و بیان کرد: امروز یک چهارم دنیا عزاداری شهدا خدمت هستند.

وی یادآور شد: اتکا به خدا و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت شهید رئیسی است.

کد خبر 6117641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha