۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶

توسط استاندار کرمان؛

اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در کرمان مشخص شدند

اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در کرمان مشخص شدند

کرمان- احکام اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان، توسط استاندار صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار با استناد به نامه دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور و طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان را منصوب کرد.

بر این اساس، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی و علی اسدی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیتی منصوب شدند.

همچنین روح‌الله الرضا نعمت‌اللهی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمان منصوب شد.

به علاوه حسین موسی‌علی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته سیاسی و علی بلندنظر مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات انتخابات منصوب شدند.

استاندار کرمان همچنین وحید حبیبی‌فر مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری را به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی اسدی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری را به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی معرفی کرد.

علی یزدانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری نیز به عنوان عضو و رئیس کمیته آموزش و پژوهش و محمد قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان منصوب شده‌اند.

کد خبر 6123289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha