۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

در پی وقوع حریق‌های متعدد صورت گرفت؛

اعزام ۵ فروند بالگرد و یک هواپیمای آبپاش به استان‌های غربی

اعزام ۵ فروند بالگرد و یک هواپیمای آبپاش به استان‌های غربی

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۵ فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش برای اطفای حریق به استانی‌های غربی کشور اعزام شد.

حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حریق‌های متعدد در استان‌های غربی کشور گفت: با توجه به وقوع حریق در چهار استان غربی کشور در حال حاضر ۵ فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش ایلوشین از جمعیت هلال احمر و نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حال اطفای حریق و انتقال نیروها به مناطق صعب العبور هستند.

این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: فرایند اطفای حریق به صورت زمینی و هوایی با مشارکت ستادهای مدیریت بحران استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در حال انجام است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران در پایان گفت: در این استان‌ها تقریباً گسترش آتش سوزی مهار شده ولی همچنان احتمال وقوع حریق در سایر نقاط وجود دارد و با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، پتانسیل حریق در بسیاری از مناطق کشور بالاست.

گفتنی است؛ طی روزهای اخیر آتش سوزی گسترده در سه نقطه از مراتع و جنگل‌های بلوط استان لرستان یک نقطه شهرستان چگنی و دو نقطه شهرستان کوهدشت همچنین گیلانغرب به وقوع پیوسته است.

کد خبر 6135182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      0 0
      کمک کنید سعی کنید ایران را سرسبز تر از این کنید شاید باورتان نشود ایران بهشت روی زمین است خدا داند بس
    • کامران ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      1 0
      تمام این آتش سوزی ها بخاطر بعضی از قاچاقچیان ذغال هست باید پیگیری کنند دستگیر بشن و به اشدمجازات برسن که دیگه اینجوری ثروت ملی مارو دود نکنن