۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دعای عرفه در ۲۱ نقطه بیرجند برگزار می شود

دعای عرفه در ۲۱ نقطه بیرجند برگزار می شود

بیرجند-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دعای عرفه در ۲۱ نقطه بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دعای پرفیض عرفه عصر یکشنبه در ۲۱ نقطه شهر بیرجند برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دعای عرفه در مسجد امام حسین ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقای مجتبی ابراهیم زاده، در شهدای باقریه ساعت ۱۵ با مداحی آقای کوچی، در مسجد علی بن ابیطالب ساعت ۱۷ با مداحی آقای لعل، در مسجد امام صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ با مداحی آقای هامونی و آقای وروان و مسجد الغدیر ساعت ۱۷ و مسجد سید الشهدا واقع در سجاد شهر ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقایان صناعی و فولادی برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: همچنین دعای عرفه در مسجد امام حسین (ع) ساعت ۱۷ با مداحی آقای نوروز پور، آقای ایزد مهر و آقای عابدینی، و در مسجد محمد رسول الله (ص) ساعت ۱۶ با مداحی آقایان حبیبی و حاجی آبادی و در مسجد صاحب الزمانی مهر شهر ساعت ۱۷ با مداحی آقایان آقای بیجاری و جناب اقای کوچی و جناب اقای هادوی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در هیأت آزادگان ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقای عابدینی، در مسجد الحسین جوادیه ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقای حسین زارع و در مسجد امام هادی (ع) یاعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقای خسروی و فاطمی و در مسجد جواد الائمه نیز ساعت ۱۶ با مداحی آقای محمدی و بهدانی دعای عرفه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین دعای عرفه در محبان الزهرا (س) ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی آقایان نجف زاده و هامونی، در مسجد مرتضوی ساعت ۱۶ با مداحی حجت الاسلام شیخ آبادی و در مهدیه بیرجند ساعت ۱۶:۳۰ با مداحی گورکانی و حبیبی و در حسینیه جماران نیز در ساعت ۱۶ با مداحی آقای امیر نعیمی از تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6137613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha