۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۴۷

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

آماده سازی زیرساخت های آبرسانی در ایلام برای اربعین

آماده سازی زیرساخت های آبرسانی در ایلام برای اربعین

ایلام-مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام از آماده سازی زیرساخت های آبرسانی در ایلام برای اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی عصر سه شنبه ر اولین جلسه کمیته اربعین سال ۱۴۰۳ در شرکت آب و فاضلاب استان با تاکید بر آماده سازی زیر ساخت‌ها لازم برای خدمات رسانی در اربعین، افزود: لیست کردن اقدامات، برآورد دقیق هزینه‌ها و اعتبارات لازم، تکمیل کارهای عمرانی حوزه فاضلاب، بحث اسکان نیروها عملیاتی در مهران، تهیه لوله و اتصالات و انتخاب پیمانکار برای رفع شکستگی‌ها از اقداماتی است که باید تا اربعین انجام شود.

وی بر لزوم برگزاری مانور آمادگی پیش از شروع اربعین، تهیه سوخت ماشین آلات و تهیه مستندات از فعالیت‌های صورت گرفته، تاکید کرد و اضافه کردن: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی در اربعین به کار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اهمیت تجهیزات و امکانات برای رفاه زائران، اظهار داشت: با استفاده از توان و تجارب کسب شده و برنامه ریزی های صورت گرفته قطعاً امسال شاهد ارتقای خدمات آبفا استان به زوار اربعین حسینی هستیم.

محمدی با بیان اینکه برقراری نظم و هماهنگی در اولویت خدمات‌دهی سال‌جاری قرار دارد، گفت: با بسیج امکانات و تجهیزات مورد نیاز و همچنین استقرار تانکرهای سیار به‌صورت شبانه روز آمادگی لازم برای آبرسانی به زوار تا خارج از مرزها باید صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه اشکال در آبرسانی اندیشیده شود.

یار محمد نساری جانشین ستاد عتبات عالیات آبفای استان ایلام در ابتدای جلسه با بیان اینکه باید قدردان فرصتی که به عنوان سقا داری آقا ابا عبدالله الحسین نصیب ما شده باشیم، افزود: با احصا مسائل و مشکلات سال گذشته، می‌توان در سال جاری سطح خدمات را افزایش داد.

وی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر باید استان‌های معین پای کار بیایند و هرچه سریع‌تر نسبت به انتقال و اعزام تانکرهای آبرسانی و دیگر امکانات مورد نیاز از سوی استان‌های معین اقدام گردد.

کد خبر 6141340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرادپور IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      0 0
      مگر بخاطر اربعین به مردم محروم ایلام رسیدگی بشه .یک سال تمام هیچ خبری نیست همین که اربعین نزدیک میشه از خواب بیدار میشن