۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

مسوول هیات فرهنگی مذهبی عشاق الرقیه (س) خبر داد؛

طبخ ۱۵ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در شهرک سهل‌آباد شیراز

طبخ ۱۵ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در شهرک سهل‌آباد شیراز

شیراز - مسوول هیات فرهنگی مذهبی عشاق الرقیه (س) گفت: پانزده هزار پرس غذا به مناسبت عیدغدیر در شهرک سهل‌آباد شیراز طبخ و میان مردم توزیع می‌شود.

قاسم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت عید غدیر بیان کرد: به مناسبت عید غدیر برنامه‌های متنوعی در شهرک سهل‌آباد شیراز اجرا می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به پخت و توزیع ۱۱۰ دیگ غذا معادل پانزده هزارپرس غذا توسط هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الرقیه (س) اشاره کرد.

مسئول هیأت فرهنگی مذهبی عشاق الرقیه (س) افزود: این اقدام خیر با مشارکت نذرواره هفتاد و دو خوان احسان حسینی توسط یکی از خیرین کشوری و کمک‌های مردمی تدارک دیده شده و این پانزده هزار پرس غذا در بین مردم توزیع خواهد شد.

این فعال مذهبی افزود: زمان پخت غذا پنجشنبه ۳۱ خرداد و زمان توزیع آن نیز ۱ تیرماه خواهد بود که بین مردم و ولی‌نعمتان نیازمند توزیع می‌گردد.

وی همچنین در ادامه به برگزاری جلسه عید غدیر و اجرای سرود توسط نونهالان با محوریت عید غدیر در حسینیه‌ی عشاق الرقیه (س) اشاره کرد.

قاسم زارع در ادامه با اشاره به ارادت مردم سهل آباد نسبت به امیرالمؤمنین گفت: از دیگر برنامه‌های عید غدیر برگزاری موکب و توزیع شربت و شیرینی و پخش کلیپ با محوریت غدیر در روز عید است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن عید غدیر با انتخابات مهم ریاست جمهوری در خصوص اهمیت این انتخابات گفت: از مردم دعوت به عمل می‌آید که جهت حفظ نظام اسلامی و تجلیل از رئیس‌جمهورِ شهید عرصه خدمت از این رویداد ملی استقبال کرده و در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند.

کد خبر 6142274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha