۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

استاندار هرمزگان:

۸ آب‌شیرین‎کن جدید تا دهه فجر در هرمزگان افتتاح می‌شود

۸ آب‌شیرین‎کن جدید تا دهه فجر در هرمزگان افتتاح می‌شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای دولت تاکنون ۱۱ آب‌شیرین‎کن به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۸ آب‌شیرین‎کن جدید تا دهه فجر در هرمزگان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان اظهار کرد: امروز بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی به ۵ شهر و ۵۹ روستا در استان هرمزگان آغاز شد و مجموعاً ۶ پروژه به ارزش ۱,۹۰۳ میلیارد تومان ارزش پروژه‌هایی است که امروز در حوزه آب و برق هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان‌کرد: در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و پروژه آبرسانی به ۵ شهر و ۱۵۶ روستا به بهره‌برداری رسید؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که در حدود ۴.۵ ماه ۵.۵ همت پروژه در حوزه آب و آبرسانی هرمزگان افتتاح شده است.

استاندار هرمزگان افزود: از ابتدای دولت تا به امروز عملیات اجرایی ۱۹ آب شیرین کن در استان هرمزگان آغاز شده است که ۱۱ آب شیرین کن افتتاح شده و ۸ آب شیرین کن باقی مانده نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که یک رکورد به شمار می‌آید.

دوستی گفت: آبرسانی به ۲۰۳ روستای دیگر در دستورکار قرار دارد که تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بدین ترتیب تعداد آبرسانی‌های انجام شده در دولت سیزدهم به ۴۷۹ روستا خواهد رسید.

وی خاطرنشان‌کرد: طی دولت سیزدهم ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس تزریق شده است و سه فاز از آن در در سفر رئیس جمهور افتتاح شده است.

کد خبر 6149290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha