۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

با صدور پیامی؛

دادستان کرمان از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

دادستان کرمان از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

کرمان- دادستان مرکز استان کرمان با صدور پیامی از آحاد مردم همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان مرکز استان کرمان با صدور پیامی از آحاد مردم همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در پیام مهدی بخشی دادستان کرمان خطاب آمده است:

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۵ سال گذشته با یقین به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق تعیین سرنوشت کشور انداخته‌اند.

رفتن پای صندوق‌ها، مظهر اقتدار مردم است و رجاء واثق دارم مردم ولایتمدار، شریف و با بصیرت استان کرمان بار دیگر صفحه زرین و درخشان دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب می‌افزایند و با نشان دادن دفاع و وفاداری و پشتیبانی خود از نظام اسلامی، یاوه‌گویی‌ها و توهمات دشمنان این مرز و بوم را باطل می‌کنند.

توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور مردم، به فضل الهی و با تلاش عوامل دست اندرکار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف در استان کرمان مهیا شده است و ان‌شاءالله عموم مردم همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات هشتم تیر ماه رقم خواهند زد.

کد خبر 6149291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha