۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

امیر حیدری: حضور مردم پای صندوق‌های رای اقتدار جهانی در پی دارد

امیر حیدری: حضور مردم پای صندوق‌های رای اقتدار جهانی در پی دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای اقتدار جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد آورد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیر گفت: هر کجا مردم باشند حق آنجاست و اقتدار و قدرت نظام اسلامی نیز در حضور و مشارکت مردم است که این مهم بارها و بارها در عرصه‌های مختلف مانند دفاع مقدس و عرصه سازندگی بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله به اثبات رسیده است که هر گاه مردم وارد عرصه شدند معادلات به نفع میهن اسلامی ما تغییر کرد.

مردم روز جمعه خود را به پای صندوق‌های سرنوشت ساز و تعیین کننده رای برسانند

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی و از بطن مردم است و متکی به خواست و اراده آنهاست. لذا من از مردم شریف، بصیر، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی می‌خواهم انتخابات را به عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های حضور و نمود مشارکت مردمی و البته مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دست کم نگرفته و برای نقش آفرینی و اقتدار آفرینی به میدان عمل بیایند و روز جمعه خود را به پای صندوق‌های سرنوشت ساز و تعیین کننده رای برسانند.

انتخابات فرصتی حیاتی برای نقش آفرینی اقشار مختلف در سطح ملی و جهانی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخابات را فرصتی بسیار مهم و حیاتی برای نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه ایران در سطح ملی و جهانی دانست و افزود: آنها که به دنبال مبارزه با استکبار یا همان استکبار ستیزی هستند باید بدانند که جای این مبارزه در روز جمعه ۸ تیرماه در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

حضور گسترده در انتخابات نماد ولایتمداری جامعه ایران است

امیر حیدری حضور گسترده در انتخابات را نماد ولایتمداری و بصیرت جمعی جامعه ایران دانست و خاطرنشان کرد: شرکت گسترده در انتخابات نشانه و نمود مهمی برای این است که مردم ما ولایتمداری خود را به منصه ظهور بگذارند.

وی ادامه داد: همه آنهایی که شهدا و به ویژه شهید سیدابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت را دوست دارند و می‌خواهند عشق به شهدا به ویژه شهدای خدمت را به نمایش بگذارند روز جمعه فرصت حضور و نمایش این عشق و علاقه به شهدا و قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های فراوان آنهاست.

حضور مردم پای صندوق‌های رای اقتدار جهانی برای نظام به همراه خواهد آورد

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای اقتدار جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد آورد و البته باید به این نکته توجه داشت که انتخاب فرد اصلاح نیز بسیار مهم است. در انتخاب شخص مورد نیز باید دقت و حساسیت لازم را داشت و فردی را برای تصدی امور انتخاب کنند که کشور را به سرعت و با کیفیت بالا پیش ببرد و خدایی ناکرده موجب عقب ماندگی کشور نشود.

فردی باید انتخاب شود که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

امیر حیدری تاکید کرد: فردی باید انتخاب شود که راه شهدای انقلاب و به ویژه شهید رئیسی عزیز را با اقتدار ادامه داده و پروژه‌های نیمه تمام را پیش ببرد و البته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور عزیزمان ایران را به بهترین شکل ممکن به پیش ببرد تا بتوانیم در سایه ولایت و البته با پیروزی از ولی امر مسلمین جهان و اهداف والا و غنی انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم که این امر مهم و ضروری تنها با مشارکت بالا و به صحنه آمدن همه مردم از هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

کد خبر 6149367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      1 0
      والا عده ای از خدا بی خبر دلار رو میکشن بالا حالا که انتخاب پیش روست که ملت شرکت نکنند حالا این دلار در داخل به دست چه افرادی سازماندهی برنامه ریزی می شود که یکباره با انتخابات کشیده بالا خدا می دونه کیه پشت ماجرا در کشور خیر نبینن این افراد