۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

استاندار گلستان:

شهید آیت الله رییسی صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد

شهید آیت الله رییسی صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد

گرگان- استاندار گلستان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید آیت الله رییسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت که در مصلای گرگان برگزار شد اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی یک عالم روحانی بود و به معنی واقعی به مردم اعتقاد و التزام عملی داشت.

وی با اشاره به اینکه ویژگی همه شهدا اخلاص است و این اخلاص در شخصیت شهید رئیسی مشهود بود، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم اما از دولت سیزدهم علاوه بر حمایت تمجید هم می‌کنم.

استاندار گلستان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید آیت الله رئیسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می‌داد.

وی یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی یک مصداق جدیدی در خدمت گذاری کشور ایجاد کردند و این اتفاق حتی در اخلاقی سیاسی هم از طرف ایشان رقم خورد و در مناظرات دیدیم که به حیثیت هیچ فردی تعرض نکردند.

زنگانه اظهار کرد: شهید رئیسی بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند در تمام مدت ادب و تواضع خود را حفظ کردند.

استاندار گلستان گفت: سبک ویژه مدیریت ایشان مورد توجه مقام معظم رهبری بود و در تمام دوران خدمت خود برای مردم کرامت و عزت قائل شدند و به جوانان میدان دادند.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم نرخ بیکاری به کم‌ترین حد رسید و بالاترین ترانزیت اقتصادی ایران در این مدت رقم خورد.

احیا ۱۴۰ واحد راکد و نیمه فعال در گلستان

زنگانه با اشاره به بن بست شکنی هایی که دولت سیزدهم در برخی از پروژه‌ها داشتند، اظهار کرد: در گلستان پروژه‌هایی مانند پتروشیمی وجود داشت که ۱۸ سال بلا تکلیف بود اما در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی رخ داد که پروژه آشوراده و خلیج گرگان از دیگر طرح‌هایی بودند که توسط شهید رئیسی تعیین تکلیف شد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در طول خدمت خود توانستند ۴۷ سفر استانی داشتند که بیش از هفت هزار واحد راکد و نیمه تعطیل را فعال کردند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی در سفرهای استانی خود بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به استان‌ها کمک کردند، گفت: در گلستان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ارزی و ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف به استان اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از ۱۴۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد و این استان توانست در دولت سیزدهم رشد هشت درصدی داشته باشد و این اتفاقات در تاریخ استان گلستان بی سابقه است.

کد خبر 6149384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha