۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان نیازمند اقدام عملی است/ سهم پایین استان در اختصاص اعتبارات

لرستان نیازمند اقدام عملی است/ سهم پایین استان در اختصاص اعتبارات

خرم‌آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در لرستان گفتار درمانی به پایان رسیده و این استان نیازمند اقدام عملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه این جلسه برای تکریم از زحمات آقای شفقت و معارفه آقای شاهرخی بوده و البته برگزاری این مراسم برای این دو نفر عادی است، اظهار داشت: گفتمان در دولت اسلامی خدمت به مردم است، مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند نه اقوام، گروه‌ها یا دسته‌های خاص!

عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست

وی با تاکید بر خدمت جهادی، شبانه روزی، با شوق، اشتیاق و با همت مضاعف مسئولان به مردم، عنوان کرد: پس از عبادت خدا، عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عمده مشکلاتی که ملت‌ها را رنج می‌دهد این بوده که اقدامات حاکمان در راستای خدمت به مردم نیست، گفت: در نظام جمهوری اسلامی همواره تاکید بر خدمت به مردم بوده و قطار سازندگی در حال حرکت بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان داشت: در لرستان گفتار درمانی به پایان رسیده و این استان نیازمند اقدام عملی است. خدمات و پیشرفت‌ها در کشور یکسان نیست، برخی استان‌ها مانند لرستان با وجود ظرفیت‌های زیاد در حوزه‌های مختلف و نیروی انسانی متعهد و متخصص از پیشرفت و جایگاه مطلوبی برخوردار نیستند.

سهم پایین لرستان در اختصاص اعتبارات

وی با اشاره به سهم پایین لرستان در اختصاص اعتبارات، گفت: ما اینها را با آمار و ارقام ارائه داده‌ایم، وزارت کشور یک وزارت راهبردی است و حمایت همه جانبه از استانداران لرستان را نداشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت تنها معرفی استاندار نیست، بعد او را رها کنیم و حمایت‌های لازم را از او به عمل نیاوریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و مدیریت شهری تعطیل لرستان، بیان داشت: اگر وضعیت چنین باشد به تدریج استانداری جایگاه خود را در نگاه مردم از دست می‌دهد و احساس می‌کنند که خدمت گذاران آنها توانایی لازم را ندارند.

لرستان ۲۵ سال است در صدر جدول بیکاری قرار دارد

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم توجه به استان‌های زاگرس نشین و به خصوص لرستان، گفت: لرستان ۲۵ سال است که در صدر جدول بیکاری قرار دارد و نیاز است که دولت وفاق ملی در این رابطه چاره اندیشی کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همه باید برای رفع مشکلات این استان پای کار باشند، تصریح کرد: تلاش شبانه روزی یک نفر به جایی منتهی نمی‌شود، این جمع باید برای رفع مشکلات استان در سخن و عمل پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولان تمام وجود خود را وقف خدمت گذاری به مردم کنند، گفت: مسئولان اگر کاری از مردم حل نشد، نگران باشند، از تبعیض و توصیه‌های فراقانونی، پارتی بازی و … به شدت پرهیز کنند.

هیچ گونه تماس و پیگیری برای انتصاب استاندار لرستان نداشته ام

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه مسئولان به مبانی انقلاب اسلامی معتقد باشند، تصریح کرد: نباید کسانی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه دارند، در پست‌های حساس به کار گرفته شوند؛ همچنین نباید عرصه برای افراد متملق و چاپلوس فراهم شود.

وی گفت: با توجه به تشابه در شهرت و اینکه من و استاندار جدید در یک خاندان هستیم باید عرض کنم که این انتصاب با توجه به تجارب و سوابق آقای شاهرخی بوده و اینجانب هیچ گونه تماس و پیگیری و حتی با ایما و اشاره برای این انتصاب نداشته ام.

کد خبر 6267418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha