۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱

همایش بصیرتی  ویژه بانوان در تربت جام برگزار شد

همایش بصیرتی  ویژه بانوان در تربت جام برگزار شد

تربت جام- همایش بصیرتی ویژه بانوان در سالن اجتماعات حوزه علمیه مکتب نرجس (س) تربت جام با حضور بانوان فرهیخته، فعال فرهنگی، بسیجی، طلبه، خانه دار، شاغل در ادارات و … برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی ظهر پنجشنبه در همایش بصیرتی ویژه بانوان در تربت جام اظهار کرد: شهید رئیسی مجاهدی است که از شمشیر زخم زبان‌ها خداوند به او مدال شهادت داد.

این کارشناس مذهبی گفت: پنج راهکار قرآنی دارو و درمان سه مشکل ناامیدی، تنبلی، تسلیم و خسته شدن است که شهید رئیسی اینگونه تسلیم این سه مشکل نشد.

وی افزود: راهکار اول این است که دنیا و آخرت را با هم ببینیم، عمر دنیا کوتاه است و خداوند در آخرت سختی‌هایی که در دنیا دیدید را جبران می‌کند و راهکار دوم ظاهر و باطن واجبات و محرمات را باهم دیدن است، ظاهر انجام دادن واجبات سخت اما باطن آن شیرین است و ظاهر محرمات شیرین و باطن آن پرتگاه و آتش است.

ماندگاری ادامه داد: راهکار سوم مادیات با معنویات است هر عملی که انجام دهید یک پاداش مادی و معنوی دارد.

کارشناس مذهبی با قرائت آیات ۵ و ۶ سوره شرح تصریح کرد: (فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا * إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا) راهکار قرآنی چهارم عسر و یسر است.

وی بیان کرد: نگاه خرد و کلان راهکار پنجم است.

ماندگاری در پایان اظهار کرد: در انتخابات به کسی رأی بدهید که ولایتمدار، خدمتگزار مردم و پرتلاش باشد و مثل شهید رئیسی به این راهکارهای قرآنی که بیان شد، عمل کند.

کد خبر 6135508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha