۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

حجت الاسلام يعقوبي:

سياه نمايي در تبليغات انتخاباتي كمك به دشمن است

سياه نمايي در تبليغات انتخاباتي كمك به دشمن است

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد با تاكيد بر رعايت اخلاق انتخاباتي گفت: سياه نمايي شرايط كشور و تخريب مسئولين دوره هاي قبل در تبليغات انتخاباتي، كمك به اجراي نقشه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي صبح چهارشنبه در ديدار با اعضاي ستاد انتخابات خراسان شمالي، بر رعايت عدالت در ارائه امكانات تبليغاتي به كانديداهاي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تاكيد كرد و افزود: بايد مسئولين ستاد انتخابات سعي كنند تا حقي از كسي ضايع نشود و آنها حافظ حقوق همه داوطلبان باشند.

وي با بيان اينكه عدالت به عنوان اصلي اساسي در كشور مطرح است، اظهار داشت: پس از بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان و داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا توسط هيئت هاي نظارت، افراد احراز صلاحيت شده در دايره انسان هاي خوب و مقبول قرار دارند و نبايد از اصطلاح خوب يا بد براي آنها استفاده كرد و با اين اقدام، عدالت را در برخورد با آنها از بين برد.

حجت الاسلام يعقوبي عنوان كرد: اعضاي ستاد انتخابات بايد در تعامل با داوطلبان احراز صلاحيت شده عدالت را در توزيع امكانات و اجراي قانون انتخابات به درستي رعايت كرده و امكانات و شرايط را به سويه در اختيار كانديدها قرار دهند.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي انجام انتخابات پس از بررسي صلاحيت ها را انتخاب بين خوب و خوب تر دانست و گفت: در اين مقطع بايد سعي كنيم افراد اصلح و خوب تر را براي زمامداري امور برگزينيم.

وي اضافه كرد: آن دسته از داوطلباني هم كه برگزيده نمي شوند، براي قبول مسئوليت در پست هاي ديگر مناسب بوده و بايد براي خدمت به مردم تلاش كنند.

حجت الاسلام يعقوبي در ادامه دو وظيفه مهم مردم و مسئولين را در اين مقطع زماني برگزاري انتخابات خوب و انتخاب خوب دانست و اظهار داشت: بايد سعي  شود با انتخاب اصلح، زمينه رشد و توسعه متوازن كشور فراهم شود و پس از گذشت چند سال به اين انتخاب خوب خود مفتخر باشيم.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه نبايد براي رسيدن به كرسي قدرت، پله هاي قبلي را خراب كنيم، با تاكيد بر عدم تخريب رقباي انتخاباتي، عنوان كرد: مسئولين و مديران گذشته پله هاي نردبان ترقي كشور محسوب مي شوند و نبايد با تخريب آنها، زمينه پيروزي خود را فراهم كنيم.

وي اضافه كرد: هر كس به سهم خود در مقطعي از انقلاب زحمت كشيده و اكنون نوبت ديگران است كه با اقدامات خوب، قطار رشد و توسعه را در كشور حركت دهند.

حجت الاسلام يعقوبي سياه نمايي شرايط كشور و تخريب مسئولين دوره هاي قبل در تبليغات انتخاباتي، را كمك به اجراي نقشه دشمنان دانست و افزود: تخريب مديران گذشته سبب مي شود تا دشمنان بگويند كه در اين كشور حساب و كتاب درستي حاكم نيست.

امام جمعه بجنورد در پايان با دعوت از مردم براي حضور حداكثري و مشاركت گسترده در انتخابات 24 خرداد ماه، عنوان كرد: انتخابات سرنوشت مردم را رقم مي زند و بنا به فرموده رهبري حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي موجب مصونيت كشور و كاهش طمع بيگانگان به كشور ما مي شود.

کد خبر 2065487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha