۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

جواهری در جمع خبرنگاران:

زمانی برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان اعلام نکردم/ لزوم جلوگیری از ساخت بی‌کیفیت ورزشگاه

زمانی برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان اعلام نکردم/ لزوم جلوگیری از ساخت بی‌کیفیت ورزشگاه

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود اینکه از مردم خواستم که به من در مورد ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اعتماد کنند، هرگز زمانی برای بهره‌برداری از این ورزشگاه اعلام نکردم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمد جواهری، ظهر امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با اشاره به زمان‌هایی که برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان مطرح می‌شود، اظهار داشت: با وجود اینکه من تلاش بسیاری برای ساخت این ورزشگاه در زمان مقرر انجام دادم، هرگز زمانی برای ساخت آن اعلام نکردم و تنها اعلام کردم که برای ساخت آن تلاش می‌کنم.

وی افزود: مردم استان اصفهان سال‌هاست که منتظر ساخت ورزشگاه نقش‌جهان هستند و از آنها می‌خواهم که چند ماه دیگر هم تحمل کنند تا ورزشگاه نقش‌جهان برای آنها به بهره‌برداری برسد و آنها به این خواسته به حق خود برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و بخش‌های مختلف این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه شامل قسمت‌های مختلفی همچون پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری، استخر سرپوشیده و بخش‌های ورزش جانبازان و معلولان و پیست دوچرحه سواری است و استادیوم فوتبال این ورزشگاه در مجموع شامل 200 هزار متر زیربنا با 8500 تن سازه فلزی است.

40 درصد از صندلی‌های نقش‌جهان نصب شده است

وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات فوتبال است، تصریح کرد: این چمن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و حتی از نظر کیفیت، بهتر از چمن ورزشگاه آزادی است و در کنار آن پیست تارتان این ورزشگاه پیشرفتی بالغ بر 90 درصد داشته و حدود 40 درصد از 75 هزار صندلی ورزشگاه نیز نصب شده است که بقیه به زودی نصب می‌شود.

تخصیص 100 درصدی بودجه‌های ورزشگاه

جواهری با اشاره به اختصاص بودجه‌های مناسب به ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: از سال 91 تا کنون بودجه‌ای بالغ بر 15 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده که این مبلغ بسیار قابل توجه است و جالب اینکه بودجه‌های اختصاص یافته به ورزشگاه نقش‌جهان به صورت 100 درصدی تخصیص یافته و وارد ورزشگاه شده است.

وی در مورد بودجه این ورزشگاه در سال 92 گفت: رایزنی‌های بسیاری صورت گرفته و ما تلاش می‌کنیم که این اعتبار را در سه ماهه نخست سال جاری جذب کنیم تا در حال حاضر که به بودجه نیاز داریم، پول به ورزشگاه برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون نگرانی‌هایی که در مورد بهره‌برداری از ورزشگاه ناقص یا بی‌کیفیت وجود دارد، بیان داشت: در جلسات مختلف خود با پیمانکار، مسئولان و مهندسان اعلام کرده‌ام که این ورزشگاه هرگز نباید از کیفیت پایینی برخوردار باشد و مطمئن باشید که سرعت کار تاثیری بر کیفیت آن نمی‌گذارد.

زمین چمن ورزشگاه آماده برگزاری مسابقه است

وی افزود: تلاش ما این است که ورزشگاه را به صورت کامل تکمیل کنیم و مردم اصفهان که سال‌ها صبر کرده‌اند، دو سه ماه دیگر نیز صبر کنند تا این پروژه با کیفیت بسیار به بهره‌برداری برسد، هرچند که زمین چمن ورزشگاه هم‌اکنون نیز آماده برگزاری مسابقه فوتبال است.

جواهری در مورد قول رئیس جمهور برای بهره‌برداری از این ورزشگاه اضافه کرد: رئیس جمهور و وزیر ورزش اعلام کرده‌اند که پروژه باید تا پایان دولت دهم افتتاح شود بنابراین ما باید در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دهیم و به مردم قول می‌دهم که از هیچ تلاشی برای بهره‌برداری هرچه سریعتر از این ورزشگاه دریغ نکنم.

کد خبر 2071576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha