۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

ساکت در گفتگو با مهر:

ورزشگاه نقش‌جهان نیمه‌کاره افتتاح نشود/ لزوم برنامه‌ریزی برای نگهداری از ورزشگاه

ورزشگاه نقش‌جهان نیمه‌کاره افتتاح نشود/ لزوم برنامه‌ریزی برای نگهداری از ورزشگاه

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: مسئولان باید به فکر این باشند که ورزشگاه نقش‌جهان را به صورت کامل افتتاح کنند و مبادا این ورزشگاه به صورت نیمه‌کاره افتتاح شود.

محمدرضا ساکت که روز شنبه از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون روند ساخت این ورزشگاه اظهار داشت: به نظر من روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در ماه‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه بسیار افزایش یافته است.

وی افزود: مسئولان استان برای ساخت این ورزشگاه در تلاشند اما همه باید به فکر این باشند که ورزشگاه به صورت کامل افتتاح شود و این ورزشگاه به صورت نیمه‌کاره افتتاح نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان تصریح کرد: اگر مسئولان با همین روند به کار خود در مورد ساخت ورزشگاه ادامه دهند، می‌توان به افتتاح این ورزشگاه امیدوار بود و امیدوارم که این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

وی به لزوم توجه مسئولان به نگهداری از ورزشگاه اشاره کرد و افزود: مدیران باید به دنبال این باشند که بعد از ساخت ورزشگاه و بهره‌برداری از آن با مهندسی لازم نسبت به نگهداری مناسب آن اقدام کنند زیرا سازه‌ای به این عظمت به نگهداری مناسبی نیازمند است و همه باید نسبت به نگهداری از آن نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

ساکت بیان داشت: به مسئولان پیشنهاد می‌کنم که با افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را در این ورزشگاه برگزار کنند تا این ورزشگاه شروع خوبی در میزبانی‌های خود داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری انتخابات در افزایش تعداد کارگرهای ورزشگاه نقش‌جهان اضافه کرد: بعید می‌دانم که روند ساخت ورزشگاه حتی بعد از انتخابات نیز کند شود زیرا این ورزشگاه با برنامه زمانبندی به فعالیت مشغول است و این اتفاق رخ نخواهد داد.

کد خبر 2072265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha