۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۷

ثروتی:

تثبیت مدیریت در کشور از اولویت های کاری رییس جمهور آینده باشد

تثبیت مدیریت در کشور از اولویت های کاری رییس جمهور آینده باشد

بجنورد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت مدیریت در کشور باید از اولویت های کاری رییس جمهور آینده باشد.

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه خراسان شمالی بیشترین تغییراستانداران را در میان استان های کشور به خود اختصاص داده است گفت: مدیران در سطوح مختلف به ویژه در مدیریت های استانی باید برای حداقل 4 سال منصوب شوند و رئیس جمهور آینده باید این موضوع را به عنوان یک خواسته عمومی، در دستور کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: داشتن مدیرانی مومن، ولایتمدار، متعهد، متخصص، توانمند و باتجربه از نخستین خواسته های مردم خراسان شمالی است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: خراسان شمالی طی 8 سال پس از تاسیس، حضور هفت استاندار را تجربه کرده است و این امر موجب شده است تا این استان در بسیاری از شاخص ها، همچنان در رده های پایین قرار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی جزو استانهای محروم کشور محسوب می شود افزود: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم در راستای اجرای اصل 148 قانون اساسی برای استفاده متوازن استانهای محروم از منابع عمومی حرکت و زمینه ارتقای شاخص های توسعه در این استان را فراهم کند.

ثروتی با اشاره به مشخص بودن شاخص های توسعه در کشور تصریح کرد: مردم محروم این استان انتظار دارند تا در بهره مندی از مزایای توسعه، هم ردیف سایر استانهای کشور پیش بروند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم افزود: متاسفانه در 8 سال اخیر به دلیل تغییر مکرر مدیران ارشد به ویژه استانداران، فاصله طبقاتی در خراسان شمالی نسبت به سایر استانهای کشور افزایش یافته است.

استان خراسان شمالی با داشتن 8 شهرستان، 867 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2072460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha