۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۲۶

رشید:

امروز ملت ایران دشمنان را مجبور به عقب نشینی می کنند

امروز ملت ایران دشمنان را مجبور به عقب نشینی می کنند

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: امروز ملت ایران دشمنان را مجبور به عقب‌ نشيني و پذيرش شكست خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشید در این پیام آورده است:  انقلاب اسلامی در حقيقت وديعه اي الهی و مائده ای آسمانی است كه در تاریک ترین لحظات تاریخ با رهبري داهيانه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خميني(ره)، با تكيه بر احكام عاليه اسلامي و نثار خون شهدا و فداكاري‌هاي ملت سرافراز ايران اسلامي به پيروزي رسيد.

 وی ادامه داد: ملت بزرگ ايران اسلامي با استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، پرچم رشادت و عزت را به اهتزاز در آورده و مسير استقلال و پيشرفت را با اتكاء به اسلام ناب محمدي(ص) هموار ساخته و در عرصه هاي علمي، فناوري و... چشم همه جهانيان را خيره نموده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اينك كه به لطف پروردگار متعال، انقلاب اسلامی به انقلابي جهاني و بيداري اسلامي مبدل شده است، بايد در حفظ و گسترش آرمان های والاي آن بکوشیم و با تمام توان از ارزش های آن پاسداری کنیم.

وی بیان داشت: باید دربرابر دشمنان و بدخواهان نظام كه همواره با دسيسه هاي مختلف به دنبال تفرقه و دوركردن مردم از صحنه هاي انقلاب و گسستن پيوندهاي پولادين مردم و شكست نظام بوده اند با بصيرت و حضور مداوم در عرصه هاي سياسي و اجتماعي آن را بيمه كنيم.

رشید با بیان اینکه  امروز ترس دشمنان نظام ازحضور گسترده مردم در صحنه انتخابات  بعنوان نماد مردم سالاری دینی و نهادينه در تاريخ ثبت شده است، گفت: این مهم  دشمنان را برآن داشته تا با برنامه ریزی، صرف هزینه های هنگفت و برنامه سازی رسانه ای به هرطریق ممکن ازحضور مردم در پای صندوق های رای ممانعت نمایند اما غافل از اينكه ملت بصير و غيور ايران اسلامي با اطاعت از منويات ولي امر خويش مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي(حفظه الله) نخواهد گذاشت آنان نقشه هاي شومشان را اجرا و به اهداف واهي شان برسند.

وی بیان کرد: اينك در آستانه برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، مردم فهيم، بصير و هميشه درصحنه خراسان جنوبي همراه با ملت آزاده ایران ، ملتی كه با تکیه بر عزم و اراده پولادین خود و غیرت و پشتکار جوانانش از آزمون‌های مختلف سر بلند بیرون آمده، بار ديگر نيز با حضور آگاهانه و هدفمند و در عین حال پرشور و گسترده خود در انتخابات،مشت محکمی بر دهان همه ياوه گويان اعم از معاندين داخلي، دشمنان خارجي و مستکبرین جهان خواهد زد و آنان را مجبور به عقب ‌نشيني و پذيرش شكست خواهد کرد.

 

کد خبر 2075566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha