۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

اخبار کوتاه استان مرکزی/

دستگيري جاعل و كلاهبردار حرفه اي در اراك

دستگيري جاعل و كلاهبردار حرفه اي در اراك

اراک – خبرگزاری مهر: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: يك جاعل و كلاهبردار حرفه اي با پيگيري هاي مستمر ماموران پليس امنيت عمومي استان مركزي در يكي از دامداري هاي اطراف شهر اراك دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "احمد عباسي" با بیان اینکه با تحقيقات صورت گرفته محل اختفا يكي ديگر از متهمان اين پرونده مورد تعقيب پليس  قرار گرفت گفت: متهم به علت نداشتن مكان ثابت و تردد زياد در اطراف  شهر اراك بعد از مراجعه به مخفيگاه يكي از دوستان قديمي خود توسط پليس  امنيت شناسايي و دستگير شد.

وی ادامه داد: فرد مورد نظر با علم و آگاهي و مشاركت همدستان اقدام به جعل هويت و اخاذي و كلاهبرداري حدود يك ميليارد ريال كرده است.

بي احتياطي رانندگان دو كشته و 6 مجروح برجاي گذاشت

فرمانده پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: واژگوني دو دستگاه وانت پيكان در اتوبان كربلا شهرستان ساوه استان مركزي 2 كشته و 6 مجروح برجاي گذاشت.

سرهنگ "مهدي حسني " افزود: متاسفانه در اين حادثه راننده براثر شدت جراحات وارده در دم فوت  و شش نفر از سرنشينان خودرو مصدوم و توسط تيم هاي پزشكي به بيمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام كارشناسان تصادفات پليس راه، عدم توجه به جلو از سوي راننده خودرو و در نتيجه خروج از جاده و واژگوني خودرو علت بروز اين حادثه عنوان شده است، ادامه داد: در سانحه ديگري كه به علت عدم تواناسس راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا در سر پیچ بود باز هم واژگوني يك دستگاه وانت پيكان را در پي داشت ماموران به محل اعزام كه مشاهده كردند راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرده است.

برگزاري كارگاه آموزشي آشنايي با معضلات مواد مخدر در پالايشگاه شازند

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با بيان اينكه در اواخر سال 91 طبق نظر سنجي انجام شده در سطح استان مهم ترين دغدغه مردم بحث مواد مخدر و معضلات مربوط به آن است گفت:اولويت كاري نيروي انتظامي استان نيز مبارزه با مواد مخدر مي باشد.

سرهنگ"محمد حسني"افزود:با توجه به نقش و اهميت معضل مواد مخدر در جامعه و اهميت پليس در اين زمينه كشفيات مواد مخدر سنتي و صنعتي در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش 113 درصدي داشته است.

وي فرهنگ سازي در زمينه پيشگيري از اين معضل را مهمترين اقدام نهادي مختلف اجتماعي دانست و اظهار داشت: درمان و برخورد با معتادان در مرحله دوم اقدامات پليس در اين زمينه قرار دارد.

در اين كارگاه آموزشي كاركنان حراست پالايشگاه شازند با برخي مواد مخدر سنتي و صنعتي و آسيب هاي پس از استفاده از اين مواد افيوني آشنا شدند.

دستگيري 43 نفر معتاد تابلو و خطرناك در اراك

در راستاي طرح دستگيري مصرف كنندگان مواد مخدر و معتادين تابلو،ماموران انتظامي شهرستان اراك طي 48 ساعت گذشته تعداد43 نفر را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت:در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي،مأموران انتظامي شهرستان اراك طرح دستگيري معتادان تابلو و خطرناك را در دستور كار ويژه خود قرار دادند .

سرهنگ"مصطفي ويسمه اي"افزود:در اجراي اين طرح تعداد 43 نفر از معتادان تابلو و خطرناك كه هر كدام از آنان مقاديري انواع مواد مخدر صنعتي به همراه داشتند دستگير و به كانون بازپروري و مراكز ويژه نگهداري معتادان تحويل داده شدند .
 

کد خبر 2094462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha