۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

پیش از ظهر امروز/

پیکر 12 نفر از جان باختگان حادثه دزفول تشییع شد

پیکر 12 نفر از جان باختگان حادثه دزفول تشییع شد

اهواز - خبرگزاری مهر: پیش از ظهر امروز پیکر 12 نفر از افرادی که در حادثه سقوط وانت بار به کانالی در دزفولی غرق شده بودند با حضور مردم و مسئولان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که در روستای محل سکونت این افراد یعنی روستای سنجر برگزار شد تعداد فراوانی از مردم و مسئولان از جمله عبدالرضا احسانی نیا فرماندار و حجت الاسلام و المسلمین قاضی زاده امام جمعه این شهرستان حضور داشتند.

اجساد این جان باختگان بعد از قرائت نماز میت با حضور تعداد قابل توجهی از مردم در قبرستان بهشت علی شهرستان دزفول به خاک سپرده شد.

همچنین قرار است بعد از ظهر امروز نيز مراسم ترحيم اين قربانيان با حضور استاندار خوزستان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي قلعه طوق دزفول برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسافران این وانت شنبه شب در حال بازگشت از یک مراسم عروسی بودند که وانت آنها در کانال آب کشاورزی سقوط کرده و در آن غرق می شوند. این وانت حامل 13 نفر بوده که ساعت 23 شب شنبه در حال بازگشت از یک مراسم عروسی در کنال آب سقوط می کند.

وانت مذکور پس از سقوط در این کانال عمیق آب کشاورزی که یک کانال مادر به حساب می آید و از رودخانه دز برای آبیاری زمین های اطراف سرچشمه می گیرد به سیفون آب بالا رود برخورد می کند و مسافران آن در آب پرتاب می شوند.

یک دختر در میان 13 نفر مسافر که با شنا کردن آشنایی داشت موفق به نجات خود می شود ولی سایر افراد که تعداد آنها 12 نفر بود متاسفانه در آب کانال غرق می شوند. این کانال آب 11 متر عمق و 15 متر عرض دارد.

کد خبر 2114820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha