۷ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۱۳

جودو قهرمانی جهان - برزیل

پایان کار قاسمی نژاد با دو پیروزی و یک شکست

پایان کار قاسمی نژاد با دو پیروزی و یک شکست

در ادامه رقابتهای جودو قهرمانی جهان نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی کشورمان پس از دو پیروزی متوالی نتیجه را به نفر دوم رنکینگ جهانی واگذار کرد  و از دور مسابقات کنار رفت. 

به گزارش خبرنگار مهر،  در ادامه این مسابقات که در "ریودوژانیرو" برزیل جریان دارد در مبارزات وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی نژاد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نفر دوم رنکینگ جهانی نتیجه را واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
 
وی دور اول استراحت داشت و سپس در دو مبارزه بعدی خود "الیسو هولو" از آنگولا و "دیگو تارکولاس" از السالوادور را با ضربه فنی شکت داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه يافت. قاسمی نژاد در این مرحله  در یک جدال سخت به دیدار "تشکریشویلی" از گرجستان رفت و بعد از دو دقیقه و 13 ثانیه نتیجه را با ضربه فنی واگذار کرد و حذف شد. این جودوکار گرچستانی قهرمان سال 2013 اروپا و دارنده بیش از 23 مدال طلا ، نقره و برنز رقابتهای گراند اسلم ، جام جهانی و اروپایی می باشد. 
 
تیم ملی جودو کشورمان امروز پنجشنبه دو نماینده در وزن 81- کیلوگرم داشت که سعید مرادی در اولین دیدار خود به  "مارتینز" از کوبا باخت و حذف شد. قاسمی نژاد هم با دو پیروزی و یک شکست در مرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت. تیم ایران با 5 نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کرده که سعید ملایی و الیاس علی اکبری در وزن 73 کیلوگرم روز گذشته از دور مسابقات کنار رفتند. جواد محجوب آخرین نماینده ایران در وزن 100- کیلوگرم به روی تاتامی می رود.
 
رقابتهای جودو قهرمانی جهان از دوشنبه با حضو 678 جودوکار از 123 در برزیل آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت. 
 
 
کد خبر 2125648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha