۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

صبح امروز:

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی با " آپارتمان" کلید خورد

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی با " آپارتمان" کلید خورد

اراک – خبرگزاری مهر: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی صبح روز چهارشنبه با اجرای نمایش " آپارتمان" کلید خورد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی با حضور 10 نمایش از شهرهایاراک، خمین، دلیجان و ساوه از صبح روز چهارشنبه 27 شهریور ماه در اراکآغاز شد.
 
علیرضا گلستانی عراقی با بیان اینکه در هر روز برگزاری جشنواره چهار نمایش به روی صحنه می رود، افزود: اولین نمایش اجرا شده در جشنواره نمایشآپارتمان به نویسندگی و کارگردانی امید عباسی از اراک خواهد بود.
 
وی در خصوص اجراهای روز اول جشنواره اظهار کرد:  نمایش " بچه سارافینا"به نویسندگی جابر رمضانی و کارگردانی وحید رفیعی و بهروز رحیمی ازدلیجان، "هملتک" به نویسندگی محسن ایرجی و کارگردانی افق ایرجی از اراک و" همه چیز درباره خانم شین" به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی اعظمسلیمانی از اراک دیگر نمایش های اجرا شده روز اول خواهند بود.
 
گلستانی ادامه داد: در روز دوم جشنواره به ترتیب نمایش های " فلان و چنان و حکومت خان جان و.." به نویسندگی رضا شاهبداغی و کارگردانی مهدی محمدی از خمین، " خیال خم آ.." به نویسندگی و کارگردانی محمد( حبیب) پارسا از اراک، " قطعات به جامانده یک جنایت معمولی" به نویسندگی قاسم اسماعیلی وکارگردانی جواد روستایی از ساوه و " یاهو پرپا" به نویسندگی ناصر کریمی نیک و کارگردانی حسین اقبالیان از اراک به روی صحنه خواهند رفت.
 
وی بیان کرد: نمایش های " کی...؟" به نویسندگی و کارگردانی شهرام سلطانی و " جناب آمفتامین" به نویسندگی و کارگردانی ناصر کریمی نیک هر دو از اراک اجرا خواهند شد.
 
گلستانی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره عصر روز جمعه  29 شهریور با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد، افزود: ارزیابی آثار جشنواره توسط ایوب آقاخانی نمایشنامه نویس و کارگردان، حمیدرضا نعیمی نمایش نامه نویس و بازیگر و ژوبین غازیانی کارشناس ارشد تئاتر و مستندساز انجام خواهد شد.
 
وی گفت: جلسه نقد و بررسی نمایش ها بعد از هر اجرا برگزار خواهد شد و مصطفی محمودی به عنوان نماینده کانون ملی منتقدان ایران در این جلسات حضور خواهند داشت.
کد خبر 2137972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha