۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

حجت الاسلام کریمیان:

حضور 21 هزار امام جماعت روحانی در مدارس سراسر کشور

حضور 21  هزار امام جماعت روحانی در مدارس سراسر کشور

زنجان - خبرگزاری مهر: عضو هیئت‌ رئیسه رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش گفت: 21 هزار امام جماعت روحانی و 75 هزار امام جماعت فرهنگی در مدارس حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‎الاسلام سیدمرتضی کریمیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم‌اکنون به قرآن و مدارس قرآنی در آموزش و پرورش توجه می‌شود که این توجه بسیار مبارک است.

وی ادامه داد: همچنین نماز جماعت در مدارس کشور به خوبی برگزار  شد که در این راستا باید موانع برگزاری نماز جماعت در مدارس برطرف شود.

 عضو هیئت‌رییسه رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش گفت: وضعیت شهریه مدارس و جلوگیری از تخلفات در این زمینه به خوبی انجام گرفته است که می‎توان دلیل اصلی عدم تخلف در این زمینه را همت آموزش و پرورش و همکاری مردم با آن دانست زیرا اولیا با دیدن پیشرفت‎های متعدد در این زمینه، داوطلب پرداخت شهریه به مدارس می‌شوند.

حجت الاسلام کریمیان افزود: گاهی اولیا اعلام تخلف مدرسه‎ای را می‎کنند و پس از تحقیق و رسیدگی نتیجه آن به اولیا شاکی اعلام می‌شود که این کنترل از وظایف اصلی آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: وضعیت شروع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خوب بود و با وجود اینکه برخی معتقد بودند این اقدام شتاب‌زده است ولی آموزش و پرورش در اجرای آن موفق عمل کرد.

عضو هیئت رئیسه رسبدگی به تخلفات اداری در آموزش و پرورش گفت: نیاز به یک شکل بودن کتاب‎های آموزشی در 30 سال وجود ندارد و دانش‎آموزان نیازمند ایجاد تغییر در فرم و مثال کتاب‎‏های خود هستند که این موضوع در دانشگاه‌ها نیز ضروری است، زیرا کتاب‎های چاپ جدید بیشتر مورد اقبال دانشجویان بیشتر کتاب های 20 سال پیش است.

کد خبر 2140618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha