۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

مدرسه کج و کوله سقوط می‌کند

مدرسه کج و کوله سقوط می‌کند

«مدرسه سقوط می‌کند» عنوان دومین مجلد از مجموعه سه جلدی «ماجراهای مدرسه کج و کوله» است. لوییس سکر، نویسنده و سپیده خلیلی مترجم این مجموعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلد دوم از مجلد «ماجراهای مدرسه کج و کوله» از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد. خانم جولز را که به خاطر دارید. معلم همان مدرسه کج و کوله‌ای که 30 کلاس داشت و قرار بود همه کلاس‌ها در یک ردیف باشند، اما روی هم قطار شدند...خانم جولز معلم این مدرسه کج و کوله است. مدرسه‌ای که...

«خانم جولز گفت: با دقت نگاه کنید. اگر از کامپیوتر به جای مداد و کاغذ استفاده کنید خیلی سریع‌تر یاد می‌گیرید. سپس کامپیوتر را از پنجره به بیرون هل داد. بچه‌ها افتادن کامپیوتر را از 30 طبقه با دقت نگاه کردند. خانم جولز گفت: دیدید. جاذبه زمین است...»

ماجراها این‌طوری در مدرسه کج و کوله اتفاق می‌افتند. در کلاس خانم جولز، 29 بچه است و این کتاب درباره همه آنهاست. تاد که هر روز دردسر درست می‌کند و بقیه بچه‌ها که هر روز برای به وجود آوردن یک ماجرای دیوانه‌کننده تلاش می‌کنند... آخر اینجا مدرسه کج و کوله است.

«مدرسه سقوط می‌کند» عنوان دومین مجلد از مجموعه سه جلدی «ماجراهای مدرسه کج و کوله» است. لوییس سکر، نویسنده و سپیده خلیلی مترجم این مجموعه هستند. مجموعه‌ای که در 1100 نسخه و به قیمت 9000 تومان از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی) منتشر شده است.

کد خبر 2158970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha