۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۱

مقیمی:

بسیج همواره با بصیرت و شجاعت در صحنه انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز دارد

بسیج همواره با بصیرت و شجاعت در صحنه انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز دارد

اراک- خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی گفت: بسیج با هوشمندی، هوشیاری و آمادگی همه جانبه همواره با بصیرت و شجاعت در صحنه انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی شامگاه روز  سه شنبه در جمع فرماندهان بسیج ادارات کل استان مرکزی افزود: تامل در مصادیق دستاوردها و کارکردهای بسیج از جمله حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، برف و ... نیز خدمت صادقانه در صدها عرصه خدمتگزاری مانند فلج اطفال، سدسازی، تونل سازی، آبرسانی، گازرسانی و ده ها زمینه سرنوشت ساز دیگر بیانگر این حقیقت است که بسیج برخاسته از متن مردم و همواره با مردم حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه سازی بسیج نیز در جنگ تحمیلی سند افتخار این نهاد مردمی است اظهارداشت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان دست از خدمتگزاری برای مردم بر نداشتند و دربخش های فرهنگی، اقتصادی،سیاسی، سازندگی و محرومیت زدایی بسیار درخشیدند.

وی ادامه داد: تشکیل نیروی مردمی بسیج به فرمان امام راحل در نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکات و الطاف الهی است که نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

بسیج تفکری است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست

استاندار  اضافه کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل(ره) با نگاه عمیق خود با آینده کشور و انقلاب فرمان تأسیس آن را صادر کرد. ما باید این تفکر ارزشمند بسیجی را که یادگار امام(ره) است همواره زنده و پویا نگه داریم.

وی گفت: بسیج تفکری است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست که این تفکر در زمان جنگ به عنوان جهاد و در زمان سازندگی به عنوان سازنده مطرح می شود.

استاندار استان مرکزی به نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمن سرخورده از برخورد سخت و نظامی به هجمه فرهنگی و نرم ضد جمهوری اسلامی ایران روی آورده است که در این زمینه بسیج به خوبی می تواند با تشخیص آسیب های فرهنگی آنها را خنثی کند.

مقیمی به پیروزی نمایندگان ایران در مذاکرات ژنو 3 اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات با گروه 5+1 با حفط عزت و کیان ملت و سرزمین ایران زمین به نتایج امیدوارکننده ای دست یافتند.

ترویج روحیه خدمتگزاری در ادارات

وی بیان کرد: این پیروزی نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر و درایت دولت خدمتگزار و تیم مذاکره کننده و همچنین صبر و استقامت ملت غیور ایران است.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: بدون شک این پیروزی نویدبخش پیروزی های آینده جمهوری اسلامی ایران در تمامی بخش ها به خصوص مناسبات خارجی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این آیین گفت: ترویج روحیه خدمتگزاری در ادارات، فضاسازی اجتماعی، نشاط و امید در نهادهای دولتی مهمترین هدف پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات دولتی است.

سرهنگ پاسدار سید عطاالله میرکمالی بیان کرد: همچنین یاری رساندن به بالابردن روحیه اقتصادی، برقراری تعامل، همدلی و همسویی بین کارکنان از دیگر اهداف پایگاه های مقاومت بسیج در نهادهای دولتی است.

در این نشست از 14 بسیجی نمونه پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان مرکزی  تقدیر شد.

کد خبر 2183657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha