۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷

سردار ملکی خبر داد:

کشف 429 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان مرکزی

کشف 429 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان مرکزی، از کشف و ضبط 429 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در یک هفته اخیر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  مهر، سردار عزیزالله ملکی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: این مقدار از سه باند قاچاق در شهرستان های اراک، دلیجان و زرندیه به دست آمده است.

وی ادامه داد:  مواد مخدر کشف شده شامل تریاک، شیسه و حشیش است که در این راستا 16 قاچاقچی دستگیر و از متهمان 12 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

کشف آزمایشگاه ساخت شیشه در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه یک آزمایشگاه ساخت شیشه نیز در این مدت در یکی از شهرستان های این استان کشف شده، ادامه داد: 150 کیلوگرم پیش ساز و دو کیلوگرم شیشه آماده کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است، افزود:  از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و 250 کیلو گرم مواد مخد کشف شده است.

سردار ملکی ادامه داد: کشفیات  موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان 116درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: این مقدار مواد از ابتدای سال جاری تا کنون شامل انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان مرزی اظهار کرد: شش هزار و 17 قاچاقچی، نگهدارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر شده اند.

افزایش 36 درصدی دستگیری ها

این مسئول ادامه داد: دستگیری ها در این رابطه نیز 36 درصد افزایش داشته  و افراد دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار ملکی در ادامه با هشدار به قاچاقچیان و کسانی که در بحث مواد مخدر دست دارند، گفت: پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت با آنها برخورد می کند.

وی در پایان خواستار تعامل هر چه بیشتر مردم با پلیس شد و گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی حافظ جان و امنیت مردم هستند و همواره آماده خدمت رسانی به مردم در جامعه اند.

کد خبر 2186346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha