۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

سایت الکاس قطر در گزارشی مطرح کرد؛

امیدواری ایرانی‌ها برای صعود به مرحله دوم جام جهانی با کی‌روش

امیدواری ایرانی‌ها برای صعود به مرحله دوم جام جهانی با کی‌روش

یک سایت قطری گزارشی از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 منتشر کرده است. در این گزارش آمده است که ایران برای چهارمین بار در جام جهانی حضور دارد ولی در این دوره خیلی بسیار امیدوار است تا با توانایی فنی سرمربی خود از مرحله اول صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت الکاس قطر درباره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی نوشته است: "کارلوس کی‌روش که در سال 2010 سرمربی پرتغال بود موفق شد، این تیم را به مرحله حذفی این مسابقات برساند. او امسال هم با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 موفقیت بزرگی به دست آورد ولی سرمربی پیشین رئال مادرید (کی‌روش) اینبار می‌خواهد با تیم ایران از مرحله گروهی صعود کند".

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی حضور نداشت. پس از آن کارلوس کی‌روش سرمربیگری ایران را برعهده گرفت و البته تصمیماتی هم گرفت که بعضی از آنها (کنار گذاشتن دو بازیکن از تیم ملی ایران) با رضایت مردم همراه نبود.

کارلوس کی‌روش در صحبت‌هایش گفته بود که برای گرفتن این تصمیمات کار ساده‌ای نداشته ولی پیام واضحی را از این طریق فرستاده است. وی همچنین گفت: "به نظرم این بازیکنان هستند که باید به تیم ملی خدمت کنند نه بر عکس آن".

در پایان این گزارش هم به بازیکنان تاثیرگذار ایران اشاره شده است: "کی‌روش در صعود ایران به جام جهانی 2014 از ستاره‌های ایرانی همچون علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا که از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، بی‌بهره بود. هم اکنون جواد نکونام و اشکان دژاگه اصلی‌ترین بازیکنان ایران به رهبری کی‌روش هستند".

کد خبر 2188970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha