۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

فرمانده سپاه روح‌الله:

جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی را در برابر استکبار تشکیل دهیم

جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی را در برابر استکبار تشکیل دهیم

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حملات رسانه ای دشمنان به ایران گفت: باید جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی را در برابر استکبار تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی صبح روز پنجشبه در همایش کارکنان صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به نقش صدا و سیما در مواجهه با جبهه استکبار جهانی گفت: صدا و سیما فقط یک پایگاه مقاومت ندارد بلکه کل صدا و سیما پایگاه مقاومت است.

سردار صدیقی افزود: اقدامات صدا و سیما هم بدخواهان خارجی و هم بدخواهان داخلی دارد، اما این میدان، میدان مبارزه است و کار برای خدا خستگی ندارد.

وی همچنین با اشاره به جریان های مقابل پیامبراعظم صلی الله وآله وسلم در صدر اسلام، تصریح کرد: باید براساس ارزش ها کار کنیم و نباید نگران هجمه ها باشیم.باید با صبر و تفکر نسبت به تعمیق و گسترش انقلاب اسلامی و با توکل به خدا حرکت کنیم.

فرمانده سپاه روح الله در پایان تاکید کرد: باید جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی را در برابر استکبار جهانی تشکیل داده و بتوانیم ارزش های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی را برای همه تبیین کنیم. تنها راه مقابله با جبهه  استکبار جهانی تعمیق و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و هم افزایی نیروهای حزب الله است.

کد خبر 2194147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha