۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۵۹

سرمدی خبر داد:

کسب رتبه برتر دامپزشکی شهرستان زرندیه در بین 12 شبکه دامپزشکی

 کسب رتبه برتر دامپزشکی شهرستان زرندیه در بین 12 شبکه دامپزشکی

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرندیه از کسب رتبه برتر این شبکه در بین 12 شبکه دامپزشکی استان خبر داد.

داود سرمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد سال گذشته 12 شبکه دامپزشکی استان از سوی اداره کل دامپزشکی، این شبکه موفق به کسب رتبه برتر بر اساس شاخص‌ها و معیارهای مورد نظر از سوی اداره کل دامپزشکی، شد.

وی افزود: آموزش، مقابله با بیماری‌‌ها، جلوگیری از شیوع بیماری‌ها، انجام به موقع واکسیناسیون و... از جمله معیارها و شاخص‌های اعلام شده از سوی اداره کل دامپزشکی بوده است.

تولید 165 هزار کیلو گرم گوشت قرمز طی سال گذشته

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرندیه از تولید 165 هزار کیلو گرم گوشت قرمز طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: این میزان گوشت از کشتار دو هزار و 484 راس دام سبک و سنگین تولید شده است.

سرمدی گفت: سال گذشته دو هزار و 484 راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه این شهرستان ذبح شد که یک هزار و 615 کیلوگرم آن غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم شد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مراکز نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی بیان کرد: در راستای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن تولیدی، نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی دو هزار و 651 مورد بازرسی از این مراکز انجام شد که طی آن 24 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 2289152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha