۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳

کارگاه مهارت افزایی تبلیغ در استان مرکزی برگزار شد

کارگاه مهارت افزایی تبلیغ در استان مرکزی برگزار شد

اراک-خبرگزاری مهر: کارگاه یکروزه آموزشی مهارت افزایی در استان مرکزی با هدف آشنایی مبلغین قرآنی با رایانه و اینترنت در سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح سه شنبه در این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی مهارت افزایی تبلیغ با عنوان وبلاگ سازی و وبلاگ نویسی ویژه ائمه جماعت و مبلغین در سطح استان مرکزی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری تا 30 اردیبهشت ماه در تمامی شهرستان های استان مرکزی برگزار شده است.

حجت الاسلام داود چمانی با بیان اینکه آخرین روز برگزاری این کارگاه امروز در شهرستان اراک برگزار شده است، افزود: در این کارگاه شرکت کنندگان بعد از گذراندن 16 ساعت دوره آموزشی گواهینامه آموزشی نیز دریافت می کنند.

وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش سطح آگاهی مبلغین و ائمه جماعات استان نسبت به اینترنت، ایمیل و وبلاگ است.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: آشنایی ائمه جماعات و مبلغین با اطلاعات روز نظیر اینترنت، ایمیل و وبلاگ یکی از نیازهای روز جامعه است که می تواند در جذب جوانان نسبت به مسائل دینی مثمر ثمر واقع شود.

حجت الاسلام چمانی خاطرنشان کرد: بعد از پایان این دوره آموزشی شرکت کنندگان باید توان ساخت وبلاگ شخصی برای خویش و ارسال آدرس آن به اداره کل تبلیغات اسلامی استان را داشته باشند.

گفتنی است این کارگاه یکروزه نیز امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی واقع در شهرستان اراک برای ائمه جماعت و مبلغین این شهرستان به مدت 16 ساعت برگزار شد.
 

کد خبر 2295019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha