۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

آیت ا...دری نجف آبادی:

اقدامات تربیتی و فرهنگی در اولویت سازمان تبلیغات استان مرکزی قرار بگیرد

اقدامات تربیتی و فرهنگی در اولویت سازمان تبلیغات استان مرکزی قرار بگیرد

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقدامات تربیتی و فرهنگی باید در اولویت سازمان تبلیغات قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ا...قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در دیدار با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: کارهای هنری، تربیتی و فرهنگی باید در اولیت حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با توجه بیشتر به برنامه های قرآنی، هیات های مذهبی و مدارس صدرا سعی در ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک با تاکید بر اینکه تربیت انسان ها از ارزش ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: باید سازمان تبلیغات اسلامی برای سازماندهی بهتر هیات های مذهبی با ایجاد انگیزه و جاذبه برای جوانان از این افراد در هیات های مذهبی استفاده کند.

آیت ا ... دری نجف آبادی یادآور شد: باید به وسیله ی هیئت های مذهبی فعالیت های دینی، قرآنی، اخلاقی و فضایل اسلامی در جامعه احیا شود.

وی هیات های مذهبی را بازوی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و بیان داشت: سازماندهی و برنامه ریزی برای هیات های مذهبی می تواند گامی موثر در راستای ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه باشد.

گفتنی است دیدارمدیریت و پرسنل سازمان به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انجام شد.

کد خبر 2317014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha