۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۶

قنبری خبر داد:

آماده باش اورژانس استان مرکزی برای ارائه خدمات امدادی در شب‌های قدر

آماده باش اورژانس استان مرکزی برای ارائه خدمات امدادی در شب‌های قدر

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از آماده باش اورژانس برای ارائه خدمات امدادی در شب‌های قدر به مردم خبر داد.

قنبر فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اورژانس 115 استان آماده ارائه خدمات فوریتی در شبهای قدر ماه مبارک رمضان می باشد افزود: با توجه به حضور شهروندان و زائران در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) برای شرکت در مراسم ویژه شب‌های قدر، یک دستگاه آمبولانس به همراه تکنسینهای فوریتهای پزشکی در این حرم مطهر مستقر می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: مصلی بیت المقدس اراک و همچنین مراکز برگزاری مراسم شبهای قدر در شهرستانهای استان مرکزی از دیگر مکانهای استقرار آمبولانس و تیم امدادی است.

فراهانی اذعان داشت: در شبهای قدر ماه مبارک رمضان در مجموع 26 دستگاه آمبولانس به همراه 52 نفر از تکنسینهای فوریتهای پزشکی در محل های اصلی برگزاری مراسم، مستقر و آماده ارائه خدمات امدادی و فوریتی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از واژگوني يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 در كيلومتر 16 محور اراك – قم  خبر داد و گفت:  این حادثه موجب مصدوميت سه نفر از هموطنانمان شد كه موجب اعزام تكنسينهاي اورژانس اراك به منظور امداد رساني به محل حادثه شد.

فراهانی ادامه داد: بعد از دريافت این خبر، مامورين خود را بر بالين مصدومين رساندند و به ارائه خدمات اورژانس پيش بيمارستاني به آنها پرداختند و برای بررسي و درمان نهايي مصدومين حادثه را به بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) منتقل كردند.

 


 

 

کد خبر 2331478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha