۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

در بیانیه مطرح شد:

رژیم اشغالگر قدس با قتل عام فجیع مردم غزه روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرد

رژیم اشغالگر قدس با قتل عام فجیع مردم غزه روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرد

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی ضمن دعوت مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس طی بیانیه مشترکی تاکید کردند: رژیم اشغالگر قدس با قتل عام فجیع و وحشیانه مردم غزه دست به جنایت هولناکی زده و می زند که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت ا... قربانعلی دری نجف آبادی و محمد حسین مقیمی اضافه کردند: متأسفانه دولت های غربی و عربی و مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی نه تنها در برابر این جنایات و جنایتکاران سکوت نموده، بلکه با سکوت و حمایت های مادی و معنوی خود موجب تشوبق جنایتکاران و تداوم آدم کشی و خونریزی می شوند. اکنون بر هر مسلمان و آزاده ای لازم است تا در برابر این دیوسیرتان و گرگ خصلتان بپا خیزد و با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تنفر و انزجار خود را از جنایتکاران به جهانیان اعلام نماید.

مردم شریف استان مرکزی همراه با ملت بزرگ ایران و ملت های مسلمان و آزادی خواه دیگر جهان در روز جمعه و در پاسخ به ندای امام راحل(ره) و رهبر عزیز انقلاب بار دیگر با حضور معنادار و پرشور، حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلان خواهند نمود.

قدس، روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است

همجنین در بیانیه اداره کل ميراث فرهنگي صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی آمده است:  ما در راهپیمایی روز قدس ندای مظلومیت مردم غزه را که هنوز در نوار غزه با دست ‌های خالی و ایمان‌شان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند. فریاد می‌زنیم.

روز قدس در کشور ما یک مساله‌ی انسانی و یک فریضه الهی است .روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است. مشکل اصلی مردم فلسطین وجود دولت صهیونیستی است؛ چراکه رژی صهیونیستی هیچ بهره‌ای از جنایت‌های خود نخواهد برد.

بر همین اساس اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی ضمن اعلام خشم وانزجار ازجنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه‌ی اسلامی و انقلابی خود در میان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه اقشار ملت به پاخواسته ایران اسلامی بالاخص مردم شریف  ومتدین استان مرکزی  برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

طنین"القدس لنای" زنان و کودکان غیرنظامی و مظلوم فلسطین

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز طی بیانیه ای دلاوری های ملت فلسطین را آینه تمام کمال ایمان ساکنان و لکه ننگی برپیشانی منحوس اعراب خائن دانسته است و تاکید می کند: اعراب و نطفه سرطانی منطقه بدانند طنین"القدس لنای" زنان و کودکان غیرنظامی و مظلوم فلسطین امسال نیز همچون سالهای گذشته  کاخ پوشالی این موجودات ددمنش را بار دیگر به تل خاکستری تبدیل می کند.
 
اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز تا تحقق آرمان های بلند امام و شهدا در روز قدس اسمال و تا احراز کامل پیام القدس لنا در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد ماند.

اداره کل راه آهن اراک نیز ضمن اعلام حضور پرشور در راهپیمایی امسال آورده است: امسال به‌دلیل جنایات وحشیانه رژیم نژادپرست صهیونیستی و بمباران مستمر دوهفته اخیر مناطق مختلف غزه که منجر به شهادت صدهانفر و زخمی‌شدن هزاران‌نفر و آواره‌شدن ده‌هاهزارنفر و خسارت میلیاردهادلار از اموال فلسطینیان شده است، قطعا با انگیزه مضاعف و با مشارکت حماسی و گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس، ندای مظلومیت غزه را رساتر فریاد خواهد کشید.

بنابراین ما کارکنان اداره کل راه آهن اراک با حضور پرقوت و پرصلابت خود در روز جهاني قدس، چهره واقعي اسلام رهايي بخش را بار ديگر به نمايش گذارده وهمراه با  گام‌هاي پرصلابت مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس، روحيه ایشان را تقويت كرده  و روند سرنگوني اسراييل را سرعت خواهیم بخشيد.

 

کد خبر 2337596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha