۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۲۱

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:

خبرنگاران دغدغه های مردم را منتقل کنند

خبرنگاران دغدغه های مردم را منتقل کنند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خبرنگاران دغدغه های مردم را به مسئولین منتقل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهروز رفیعی ظهر شنبه در جلسه ای به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران با انتقال صحیح اخبار به مسئولین ، آنها را از مسائل و مشکلات مردم آگاه می کنند و می توانند به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

وی گفت: مسئولین می توانند با استفاده از  اطلاعات صحیح خبرنگاران به کاستی های سازمان هایشان پی ببرند و به دنبال رفع مشکلات و نیازهای مردم باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نگاه سیاسی برخی از رسانه ها را نگاهی خوب دانست و عنوان کرد: خبرنگاران باید به مسائل اجتماعی و اقتصادی و به ویژه مسائل اجتماعی نگاه کلان داشته باشند تا مشکلات و مسائل اجتماعی رفع شود.

رفیعی با اعلام حمایت سازمان بهزیستی از برنامه های دولت تدبیر و امید ، ابراز کرد: بهزیستی برای رفع مشکلات اجتماعی دست یاری به سوی خبرنگاران ، نشریات و خبرگزاری ها دراز می کند.

مشکل مسکن معلولین به علت خلف وعده پیمانکار ایجاد شده است

وی در ادامه پیرامون مشکل ایجاد شده مسکن معلولین در شهرک مهاجران، گفت: مشکل  مسکن معلولین در شهرک مهاجران به علت خلف وعده پیمانکار ایجاد شده است.

رفیعی ادامه داد: در سال 89 که مقرر شده 920 واحد مسکونی در شهرک مهاجران برای معلولین بهزیستی در دهه فجر سال 91 احداث شود، به علت خلف وعده پیمانکار تا مرداد سال 93 این کار به طول انجامیده است.

وی اظهار داشت: بهزیستی و متقاضیان سهمیه خویش را برای احداث این مسکن ها پرداخت کرده اند و به علت خلف وعده پیمانکار کار انجام نشده است، ضمن اینکه در حال حاضر پیمانکار می خواهد قیمت احداث مسکن ها را به روز حساب کند و این به یکی از مشکلات متقاضیان تبدیل شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: در حال حاضر مسئولین استانی به دنبال رفع این مشکل هستند.
 

کد خبر 2346296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha