۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶

سرمربی پرتغالی به فدراسیون رفت؛

کفاشیان: امروز قرارداد امضا می‌شود/ کی‌روش: اختلاف‌ها باید برطرف شود

کفاشیان: امروز قرارداد امضا می‌شود/ کی‌روش: اختلاف‌ها باید برطرف شود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که با کارلوس کی‌روش تفاهم‌های کلی صورت گرفته و تنها باید روی برخی بندها صحبت نهایی انجام شود. البته کی‌روش هم معتقد است زمان کمی تا جام ملت‌ها باقی مانده و باید قرارداد هرچه زودتر منعقد شده و اختلاف‌ نظرها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه شب و برای انجام مذاکرات نهایی به ایران سفر کرده است، از ساعت 11 صبح امروز در نشستی با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال شرکت کرد. در این نشست علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان به عنوان دبیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در آن حضور دارند.

در این نشست قرار است در خصوص شرایط طرفین برای ادامه همکاری این مربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال ایران بحث و بررسی انجام شود تا در صورت توافق نهایی، کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی 2018 روسیه همچنان به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پیش از آغاز این نشست با بیان اینکه این فدراسیون 95 درصد با کی‌روش توافق کرده و امروز قرارداد را امضا می‌کند، گفت: کی‌روش امروز به فدراسیون آمده تا قراردادش را نهایی و امضا کنیم. البته تفاهم‌های کلی انجام شده و تنها باید درباره برخی بندها با یکدیگر صحبت‌های نهایی را انجام دهیم. البته این موارد قابل حل است زیرا در جلسه قبلی به تفاهم و توافق کامل رسیدیم.

کارلوس کی‌روش هم پیش از ورود به این نشست اظهار کرد: مطمئن هستم با کفاشیان گفتگوهای مثبتی خواهیم داشت زیرا خواسته من و ایشان امضای هر چه زودتر قرارداد است.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل همچنین گفت: وقت‌مان برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا بسیار کم است و اگر اختلاف نظری هم باشد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

کد خبر 2354493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha