۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۳

حسین پور مطرح کرد:

نیروهای توانمند در ادارات خراسان شمالی به کار گرفته شوند

نیروهای توانمند در ادارات خراسان شمالی به کار گرفته شوند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مشاور استاندار خراسان شمالی در امور شهری و شوراها با انتقاد از آن چه که نادیده گرفته شدن نیروهای شهرستانی در ادارات کل این استان عنوان کرد، خواستار استفاده از نیروهای توانمند شهرستانی در چارت مدیریتی ادارات کل خراسان شمالی شد.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از عدم استفاده برخی مدیران کل دستگاه های خراسان شمالی از نیروهای شهرستان های استان در پست معاونت ادارات کل انتقاد کرد و گفت: برخی مدیران کل متأسفانه با چشم بستن بر روی توانایی نیروهای شهرستانی زیرمجموعه خویش، ادارات کل را از توان مدیریتی نیروهای شهرهای استان محروم کرده اند و تنها از برخی افراد در پست ها بهره می گیرند که این یکسونگری در دولت تدبیر و امید زیبنده مدیران کل نیست.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان چینش نیروها در برخی پست های معاونت ادارات کل را کادرسازی برای آینده ذکر کرد و افزود: نیروی انسانی سرمایه بزرگی برای توسعه است و نباید از نیروی انسانی شهرهای کوچک استان غفلت کرد.

به گفته وی مدیران کل استان باید در راستای بهره گیری از همه افراد توانمند، زمینه حضور افراد کاردان در زیر مجموعه دستگاه متبوع خود را فراهم کنند تا جایگاه ادارات کل در حد ادارات شهرستانی تنزل پیدا نکند.

حسین پور با ابراز تأسف از مظلومیت نیروهای شهرهای کوچک استان و شیروان در برخی ادارات کل خراسان شمالی، تصریح کرد: نباید این احساس در برخی مدیران ما تقویت شود که افراد بزرگ فقط در شهرهای بزرگ هستند و نیروهای شهرستان های استان مورد بی مهری قرار گیرند چرا که توازن منطقه ای و عدالت ایجاب می کند در عزل و نصب ها توانمندی همه نیروهای استان دیده شود.

کد خبر 2367532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha