۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱

در سومین روز اجلاس:

نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین آغاز به کار کرد

نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی در قزوین آغاز به کار کرد

قزوین- نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی با حضور شهرداران ۲۰ کشور در سالن باغستان قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز نشست هیئت اجرایی مجمع شهر داران آسیایی۲۰ کشور جهان به میزبانی قزوین از امروز دوشنبه در سالن باغستان آغاز شد.

پنجمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی از ۷ شهریور ماه در تهران آغاز شده و تا ۱۰ شهریورماه به میزبانی مشترک شهرهای تهران و قزوین در حال برگزاری است که نشست پایانی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مجمع شهرداران آسیایی که به عنوان یک شبکه همکاری و ارتباطی بین شهرداران آسیایی در سال ۲۰۰۸ میلادی به ابتکار شهردار تهران پایه گذاری شد، هم اکنون به عنوان یک تشکل تخصصی پیشتاز مناسبات بین المللی در میان شهرهاست.

قزوین

این نهاد تخصصی از سال ۲۰۰۸ تاکنون موفق به برگزاری ۴ دوره اجلاس در شهرهای تهران، استانبول،بانکوک و هایکو شده و درحال حاضر پنجمین نشست هیئت اجرایی این نهاد که متشکل از ۲۱ شهر آسیایی است، با حضور تعدادی از شهرداران و مقامات شهری و محلی، کارشناسان و صاحب نظران مدیریت شهری در قزوین به مدت دو روز در حال برگزاری است.

برگزاری سه نشست تخصصی مدیریت شهری همزمان با این رویداد با محور حمل و نقل و ترافیک شهرهای آسیایی، گردشگری شهری در شهرهای آسیایی و فرهنگ شهرهای غرب آسیا و خاورمیانه از برنامه های این اجلاس است.

کد خبر 2900386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha