۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نظارت بر فعالیت مبلغات سنتی از ضروریات است

نظارت بر فعالیت مبلغات سنتی از ضروریات است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و حساسیت فعالیت های ترویجی و تبلیغی در جامعه گفت: در این راستا نظارت بر فعالیت مبلغات سنتی از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی، پیش از ظهر شنبه در نشست امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، به نقش بسیار مهم و کلیدی بانوان و مادران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: احکام الهی باید به صورت درست و صحیح مطرح و بیان شوند تا جذب و رغبت مخاطب را در پی داشته باشند کهاین امر نیازمند تجارب، آگاهی و مطالعه است.

وی اضافه کرد: مردم ما تشنه معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند از این رو رسالت سنگینی بر دوش روحانیان و مبلغات نهاده شده و این اقشار باید در این راه اخلاص داشته باشند.

حجت الاسلام خادمی خطاب به مبلغات، با یبان اینکه باید دقت کنید در حرکتی که انجام می دهید هرگز به خطا نروید و در حرفی که می زنید بر پیکره اسلام ضربه وارد نکنید، تاکید کرد: اعتقادات و نکات اخلاقی اشتباه را می توان اصلاح کرد ولی اگر مسائل فقهی اشتباه بیان شوند دیگر درست نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و حساسیت فعالیت های ترویجی و تبلیغی در جامعه گفت: در این راستا نظارت بر فعالیت مبلغات سنتی از ضروریات است.

مشاور امور بانوان و خانواده تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست از انتشار فراخوان شناسایی و سازماندهی مبلغات سنتی در استان خبر داد.

سکینه پیلتن گفت: طی این فراخوان بانوان مبلغه ای که در استان فعالیت دارند و جلسات خانگی را اداره می‌کنند با تنظیم فرم هایی در امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان پرونده های خود را تکمیل و سازماندهی کنند، بعد از این مرحله دوره های تغذیه فکری، توانمند سازی و دانش افزایی این افراد شروع شده و دارای کد تبلیغی موقت خواهند شد.  

وی افزود: امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان آماده است تا خانم های مبلغه در زمینه های مداحی، مربی قرآن و همچنین اساتید تفسیر، اخلاق و احکام را برای تمامی مراسم های مذهبی اعزام کند.

 

کد خبر 2918987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha