۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۳

ایوانکوویچ:

۹۰دقیقه مسلط بر میدان بودیم/ امکان ایجاد خطر به راه آهن را ندادیم

۹۰دقیقه مسلط بر میدان بودیم/ امکان ایجاد خطر به راه آهن را ندادیم

شهرقدس-سرمربی پرسپولیس گفت: یک بازی خوب را به نمایش گذاشته و در تمام ۹۰ دقیقه بر میدان مسلط بودیم و امکان خطر آفرینی را به حریف ندادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر جمعه پس از پایان دیدار با راه آهن با اشاره به کسب پیروزی دیگر برای سرخپوشان اظهار داشت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی با تشکر از هواداران پرسپولیس افزود: باید از هواداران پرنشاط پرسپولیس که در هوای سرد به ورزشگاه آمده و شاهد بازی خوبی بودند، تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: یک بازی خوب را به نمایش گذاشته و در تمام ۹۰ دقیقه بر میدان مسلط بودیم و امکان خطر آفرینی را به حریف ندادیم.

برانکو اضافه کرد: راه آهن همواره حریف خطرناکی برای تیم پرسپولیس بوده است اما توانستیم در این مسابقه عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.

سرمربی پرسپولیس از مسئولان مجموعه ورزشی شهدای شهرقدس که زمینه بگزاری این مسابقه را به شکل مطلوب فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است عصر جمعه و در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یکدیگر  رفتند.

مسئولان شهرقدس طی روزهای اخیر تدارک گسترده ای را برای میزبانی این مسابقه اندیشیده بودند تا در صورت برگزاری موفق این دیدار، در آینده نزدیک شاهد حضور دیگر تیم پرطرفدار تهرانی در این ورزشگاه باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده بود و تلاش داشت تا با برتری مقابل راه آهن، به جمع چهار تیم برتر لیگ صعود کند.

در نقطه مقابل تیم راه آهن در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی را از خود نشان نداده و حتی در بازی های اخیر خود نیز نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند.

سوشا مکانی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال الدین کامیابی نیا، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده و مهدی طارمی، ۱۱ مرد برانکو را در این دیدار تشکیل داده بودند.

در نیمه اول این مسابقه، تیم پرسپولیس با تکیه بر تشویق های علاقه مندان و هواداران خود در شهرقدس از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و توانست با گل های مهدی طارمی در دقایق ۲۴ و ۴۲، با نتیجه دو بر صفر به برتری برسد.

 در نیمه نخست، فرشاد احمدزاده و محسن بنگر در دقایق ۱۴ و ۳۰ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند تا در نیمه دوم مجبور باشند با احتیاط بیشتری وارد زمین شوند.

در نیمه دوم علیرغم حملات متعدد پرسپولیس، گلی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت این شاگردان برانکو بودند که با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند.

کد خبر 3003073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha