۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴

توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شد؛

انتخاب گزینشی رسانه ها در سفر وزیر بهداشت به گلستان

انتخاب گزینشی رسانه ها در سفر وزیر بهداشت به گلستان

گرگان- دانشگاه علوم پزشکی گلستان که برای پوشش برنامه های وزیر بهداشت، خبرنگار و عکاس مهر را دعوت کرده بود با انتخاب گزینشی رسانه ها، از حضور خبرنگار و عکاس در برنامه های وزیر جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چند طرح بخش بهداشت و درمان گلستان صبح شنبه وارد استان گلستان شد. برنامه های سفر سید حسن قاضی زاده در گلستان به شرح زیر بود.

افتتاح بیمارستان ۱۵۵ تختخوابی مینودشت، افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق گرگان، افتتاح فاز دوم بیمارستان کلاله با ظرفیت ۹۰ تخت بیمارستانی و افتتاح مجموعه ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور وزیر بهداشت انجام می‎شود.

در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت به استان تخت‎های مراقبت‎های ویژه در بیمارستان‎های دولتی گلستان، مرکز تحقیقات گوارش و کبد و بخش سی‎تی اسکن بیمارستان صیاد شیرازی گرگان افتتاح خواهد شد.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی گنبدکاووس، کلینیک ویژه‌تخصصی و فوق تخصصی کردکوی، کلینیک ویژه تخصصی دندانپزشکی گرگان، کلینک ویژه تخصصی دندانپزشکی طالقانی گنبدکاووس و مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس با حضور وزیر بهداشت به بهره‎برداری خواهد رسید.

همچنین عصر روز شنبه آئین افتتاح متمرکز پروژه‎های حوزه سلامت با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، صادقلو استاندار گلستان و مقامات استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

اما علی رغم دعوت از خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر، مسئولان این دستگاه به بهانه نبود وسیله برای حضور خبرنگاران، مانع از حضور خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر در این سفر شدند. اما شواهد نشان می دهد، دانشگاه علوم پزشکی گلستان با انتخاب گزینشی رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان سایر رسانه ها را در این سفر همراه خود دارد.

کد خبر 3600204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha