۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳

با حضور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران؛

کشفیات طرح ذوالفقار ۹۵ در ورامین به نمایش درآمد

کشفیات طرح ذوالفقار ۹۵ در ورامین به نمایش درآمد

ورامین-نمایشگاه توانمندی های پلیس شرق استان تهران به همراه نمایش کشفیات نیروی انتظامی در طرح ذوالفقار ۹۵، با حضور جمعی از مسئولان برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه توانمندی ها پلیس شرق استان تهران به همراه نمایش کشفیات نیروی انتظامی در طرح ذوالفقار ۹۵، ظهر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان برپا شد.

در آیین نمایش کشفیات طرح ذوالفقار ۹۵ پلیس در شهرستان ورامین، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران و جمعی از مسئولان و فرماندهان پلیس حضور داشتند.

طرح ذوالفقار ۹۵ با محوریت شهرستان ورامین و به منظور ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی در این منطقه توسط پلیس شرق استان تهران به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ سلمان آدینه وند معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرا شدن طرح ذوالفقار ۹۵ اظهار داشت: طرح ذوالفقار ۹۵ در شهرستان های مختلف شرق استان تهران به اجرا گذاشته شده و طی روزهای اخیر شهرستان ورامین میزبان این طرح بود.

وی افزود: در این طرح که به مدت چهار روز به طول انجامید، پلیس شرق استان تهران با مخلان نظم و امنیت عمومی و کسانی که آرامش و آسایش مردم را بر هم می زدند، برخورد کرد.

آدینه وند گفت: نمایشگاه کشفیات پلیس شرق استان تهران در طرح ذوالفقار ۹۵ نشان دهنده عزم جدی پلیس در برخورد با جرائم مختلف بوده و در این راستا از ظرفیت پلیس های تخصصی نیز بهره گرفته شده است.

کد خبر 3835732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha